Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (23)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (14)Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=06.81.55@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   339
   Л 64


    Литовченко, І. Л.
    Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 822 КБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-676-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   339
   К 70


    Корягіна, С. В.
    Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.99 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-304-1 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Аудит
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- методики маркетингового аудиту -- методики маркетингового аудита -- аудит товарної політики -- аудит товарной политики -- аудит цінової політики -- аудит ценовой политики -- аудит збутової політики -- аудит сбытовой политики -- аудит комунікаційної політики -- аудит коммуникационной политики

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Корягін, М. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   339
   П 52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-255-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформация -- маркетинговая информация -- аналіз документів -- анализ документов -- опитувальні методики -- опросные методики -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- дослідні методики -- исследовательские методики -- репрезентативність інформації -- репрезентативность информации -- напрямки досліджень -- направления исследований

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   339
   Б 77


    Бойчук, І. В.
    Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.83 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-278-5 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- промислове підприємство -- промышленное предприятие -- організації-споживачі -- организации-потребители -- формування попиту -- формирование спроса -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Дмитрів, А. Я.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   339
   П 37


   
    Планування маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 3.29 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-202-0 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- взаємодії фірми -- взаимодействия фирмы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- комунікаційна політика -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, О. А.; Солоха, Д. В.; Іванова, К. В.; Морєва, В. В.; Бєлякова, О. В.; Балакай, О. Б.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   339
   М 25


   
    Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. І. Яковлєв, М. І. Ларка, С. П. Сударкіна ; за ред. А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2019. - 8.69 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
учебное пособие -- навчальний посібник -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- планування -- планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкуренція -- конкуренция -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- закупівля -- закупка -- цінова політика -- ценовая политика -- збут продукції -- сбыт продукции -- реклама -- контроль

Перейти к внешнему ресурсу: Електронний репозитарій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (eNTUKhPIIR),
Перейти к внешнему ресурсу: ссилка для скачування повного тексту

Дод.точки доступу:
Яковлєв, А. І.; Ларка, М. І.; Сударкіна, С. П.; Яковлєв, А. І. \ред.\; Ларка, М. І. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   658
   К 28


    Касян, С. Я.
    Енергоощадна цінність логістичних та комунікаційних детермінант маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств в електронному бізнесі [Електронний ресурс] : монографія / С. Я. Касян. - Електрон. текстові дан. - Дніпро : НТУ "Дніпровська політехніка", 2020. - 3.1 МБ. - Загол. з титул. екрана. - ISBN 978-966-350-723-1 : 00.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
монографія -- монография -- високотехнологічне підприємство -- высокотехнологичное предприятие -- стейкґолдери -- стейкхолдеры -- логістичний менеджмент -- логистический менеджмент -- інноваційна діяльність підприємств -- инновационная деятельность предприятий -- маркетингові комунікації -- маркетиновые коммуникации -- конкуренція -- конкуренция -- енергозбереження -- энергосбережение -- енергорозподіл -- энергораспределение -- ресурсозаощадження -- ресурсосбережение

Перейти к внешнему ресурсу: Метадані [посилання для завантаження повного тексту]
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
339.138 (075.8)
П 21


    Пахуча, Е. В.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня / Е. В. Пахуча, Р. М. Шелудько, Т. Ю. Білоусько. - Електрон. текстові дан. - Харків : Тім Пабліш Груп, 2020. - 2.32 Mb. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
практикум -- публічне управління та адміністрування -- облік і оподаткування -- фінанси, банківська справа та страхування -- менеджмент -- маркетинг -- економіка -- маркетингове середовище -- сегментування ринку

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії: ДБТУ

Дод.точки доступу:
Шелудько, Р. М.; Білоусько, Т. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)