Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Барабанова, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   351
   П 88


   
    Публічне управління та адміністрування в забезпеченні реалізації цілей сталого розвитку [Електронний ресурс] : монографія / Н. С. Іванова [и др.]. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2021. - 2 Мб. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-385-371-0 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управление
   Управління

Кл.слова (ненормовані):
монографія -- імідж держслужбовця -- публічне управління персоналом -- подолання корупції -- модель соціального партнерства

Перейти к внешнему ресурсу: Репозиторій ДонНУЕТ

Дод.точки доступу:
Іванова, Н. С.; Приймак, Н. С.; Котковський, В. С.; Барабанова, В. В.; Карабаза, І. А.; Звірич, В. В.; Шаповалова, І. В.; Лижник, Ю. Б.; Гладкова, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Інноваційний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2022. - 4 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-966-385-380-2 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- різновиди інноваційного маркетингу -- порівняльна характеристика сучасних видів маркетингу -- вірусний маркетинг -- латеральний маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ

Дод.точки доступу:
Богатирьова, Г. А.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. - 3 Мб. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- маркетингові дослідження -- маркетингові інформаційні системи -- аналіз і оцінка привабливості ринку -- типологія споживачів -- конкурентоспроможність підприємства

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)