Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (45)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   339
   П 52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-255-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформация -- маркетинговая информация -- аналіз документів -- анализ документов -- опитувальні методики -- опросные методики -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- дослідні методики -- исследовательские методики -- репрезентативність інформації -- репрезентативность информации -- напрямки досліджень -- направления исследований

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   339
   П 37


   
    Планування маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 3.29 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-202-0 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- взаємодії фірми -- взаимодействия фирмы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- комунікаційна політика -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, О. А.; Солоха, Д. В.; Іванова, К. В.; Морєва, В. В.; Бєлякова, О. В.; Балакай, О. Б.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. - 3 Мб. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- маркетингові дослідження -- маркетингові інформаційні системи -- аналіз і оцінка привабливості ринку -- типологія споживачів -- конкурентоспроможність підприємства

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
М 26


   
    Маркетинг [Електронний ресурс] : підручник для студентів економічних спеціальностей / укл. Р. І. Буряк [и др.]. - Електрон. текстові дан. - Київ : ЦП «КОМПРИНТ», 2023. - 5.79 Mb. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- маркетинг -- методологія сучасного бізнесу -- сегментування -- управління якістю -- бренд-менеджмент -- цінова політика -- політика комунікацій -- комерційна логістика

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії: НУБіП

Дод.точки доступу:
Буряк, Р. І. \укл.\; Збарський, В. К. \укл.\; Талавиря, М. П. \укл.\; Бондаренко, В. М. \укл.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
З-41


    Збарський, В. К.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчально-науковий посібник / В. К. Збарський, М. П. Талавиря, А. Д. Остапчук. - Електрон. текстові дан. - Київ : ЦП «КОМПРИНТ», 2023. - 5.59 Mb. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчально-науковий посібник -- маркетинг -- дослідження -- фокус-групи -- економічна оцінка результатів досліджень -- функціонування ринку

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії: НУБіП

Дод.точки доступу:
Талавиря, М. П.; Остапчук, А. Д.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)