Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>U=625.033.37:625.42(043.3)<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
625.033.37:625.42(043.3)
І-75
Йосифович, Р. М.
Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Р. М. Йосифович ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. текстові дан. - Київ : ДЕТУТ, 2015. - 890 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
625.033.37:625.42(043.3)
Рубрики:
Рейки
Рельсы
Метрополітени
Метрополитены
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ
--
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ
--
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
--
ЗАЛІЗНИЧНІ РЕЙКИ
--
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ РЕЛЬСЫ
--
КОЛІЇ МЕТРОПОЛІТЕНУ
--
ПУТИ МЕТРОПОЛИТЕНА
--
РЕСУРС ЕКСПЛУАТАЦІЇ
--
РЕСУРС ЭКСПЛУАТАЦИИ
--
ДЕФЕКТИ РЕЙОК
--
ДЕФЕКТЫ РЕЛЬСОВ
--
ПОВЕРХНЯ КОЧЕННЯ
--
ПОВЕРХНОСТЬ КАТАНИЯ
--
КОНТАКТНА ВЗАЄМОДІЯ
--
КОНТАКТНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
Анотація:
Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню і практичному вирішенню проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену шляхом додаткового використання залишкового ресурсу рейок з дефектами контактно-втомного походження на поверхні кочення голівки. Методами математичної статистики встановлена графо-аналітична залежність вилучення рейок з експлуатації за причиною появи контактно-втомних дефектів виду 11.2-11.1 на поверхні кочення головки рейок, від пропущеного тоннажу. Результати статистичних досліджень вилучених з експлуатації дефектних рейок, в залежності від пропущеного тоннажу, дозволили спрогнозувати терміни служби рейок по дефектності. Теоретичними розрахунками, з використанням різних розрахункових методик, в тому числі метода кінцевих елементів (МКЕ), визначено напружено-деформований стан рейок типу Р50 в зоні контактної взаємодії колеса і рейки на поверхні кочення головки для експлуатаційних умов Київського метрополітену. Проведені стендові експериментальні випробування дослідних зразків дефектних рейок, вилучених з експлуатації, на багатоциклову витривалість з метою визначення їх залишкового ресурсу, а також випробування на злам при дії граничного вертикального навантаження. Результати виконаних стендових лабораторних випробувань дослідних зразків дефектних рейок з дефектами контактно-втомного походження, які були вилучені з експлуатації згідно діючих нормативів, дозволили визначити залишковий ресурс для дефектних рейок типу Р50 для умов експлуатації метрополітену. На основі виконаних досліджень розроблені нові нормативні терміни служби рейок типів Р50 і Р65 для різних категорій колій для умов Київського метрополітену, нові норми збільшено відносно існуючих відповідно на 33,3% для Р50 і 16,7% для Р65. Нові нормативи затверджені Київським метрополітеном і внесені у нову редакцію «Технічних умов на експлуатацію рейок».
Перейти к внешнему ресурсу:
повний текст
Дод.точки доступу:
Йосифович, Р. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)