Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=типологія споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. - 3 Мб. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- маркетингові дослідження -- маркетингові інформаційні системи -- аналіз і оцінка привабливості ринку -- типологія споживачів -- конкурентоспроможність підприємства

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)