Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (13)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>R=72.75.39@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 658/О-50
Автор(и)
: Окландер М. А., Жарська І. О.
Назва
: Поведінка споживача : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані
: Київ: Центр учбової літератури, 2014
Кільк.характеристики
:1.97 Мб
Примітки
: Рек. МОН України. - Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна
978-617-673-269-3:
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 658.8(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--навчальний посібник--учебное пособие--теорії мотивації--теории мотивации--товари--товары--потреби--потребности--культурні чинники впливу--культурные факторы влияния--соціальні чинники впливу--социальные факторы влияния--особисті чинники впливу--личностные факторы влияния--психологічні чинники впливу--психологические факторы влияния--ситуаційні чинники впливу--ситуационные факторы влияния--процес прийняття рішень--процесс принятия решений--індивідуальні споживачі--индивидуальные потребители--індустріальні споживачі--индустриальные потребители--консьюмеризм
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
сайт ЦУЛ
,
Перейти к внешнему ресурсу:
для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 1661/Ч-45
Автор(и)
: Чернова Н. С., Ковальчук Т. О.
Назва
: Маркетинг : Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Вихідні дані
: Дніпро: Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2018
Кільк.характеристики
:245 КБ
Колективи
: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Серія:
ДІІТ. Каф. "Економіка та менеджмент"
Примітки
: Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): методичні вказівки--методические указания--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--локальні ресурси--локальные ресурсы--1661
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Метод. вказівки")
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/М 25
Автор(и)
: Солнцев С. О., Зозульов О. В., Юдіна Н. В., Царьова Т. О., Язвінська Н. В.
Назва
: Маркетинг стартап-проектів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані
: Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019
Кільк.характеристики
:3.28 МБ
Форма і об'єм ресурсу:
Електрон. текстові дан.
Примітки
: Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинг--стартап-проєкт--стартап-проект--стратегічне управління--стратегическое управление--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Метадані
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/Б 24
Автор(и)
: Барабанова В. В., Богатирьова Г. А.
Назва
: Інноваційний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник
Вихідні дані
: Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2022
Кільк.характеристики
:4 Мб.
Форма і об'єм ресурсу:
Електрон. текстові дан.
Примітки
: Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна
978-966-385-380-2:
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138-028 (075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--різновиди інноваційного маркетингу--порівняльна характеристика сучасних видів маркетингу--вірусний маркетинг--латеральний маркетинг
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
Репозитарій ДонНУЕТ
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/Б 24
Автор(и)
: Барабанова В. В.
Назва
: Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник
Вихідні дані
: Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020
Кільк.характеристики
:3 Мб
Форма і об'єм ресурсу:
Електрон. текстові дан.
Примітки
: Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--маркетингові дослідження--маркетингові інформаційні системи--аналіз і оцінка привабливості ринку--типологія споживачів--конкурентоспроможність підприємства
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
Репозитарій ДонНУЕТ
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 658.8/Л 52
Автор(и)
: Летуновська Н. Є., Хоменко Л. М., Люльов О. В.
Назва
: Маркетинг у цифровому середовищі [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані
: Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики
:5,33 Mb
Форма і об'єм ресурсу:
Електрон. текстові дан.
Примітки
: Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна
978-966-657-867-2:
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 658.8:004.738.5(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Інформаційні технології
Информационные технологии
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): підручник--маркетинг--цифрове середовище--електронний бізнес--контент-маркетинг
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
В репозитарії:СумДУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)