Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=72.75.39@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/О-50
Автор(и) : Окландер М. А., Жарська І. О.
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2014
Кільк.характеристики :1.97 Мб
Примітки : Рек. МОН України. - Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна 978-617-673-269-3:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--навчальний посібник--учебное пособие--теорії мотивації--теории мотивации--товари--товары--потреби--потребности--культурні чинники впливу--культурные факторы влияния--соціальні чинники впливу--социальные факторы влияния--особисті чинники впливу--личностные факторы влияния--психологічні чинники впливу--психологические факторы влияния--ситуаційні чинники впливу--ситуационные факторы влияния--процес прийняття рішень--процесс принятия решений--індивідуальні споживачі--индивидуальные потребители--індустріальні споживачі--индустриальные потребители--консьюмеризм
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1661/Ч-45
Автор(и) : Чернова Н. С., Ковальчук Т. О.
Назва : Маркетинг : Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Вихідні дані : Дніпро: Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2018
Кільк.характеристики :245 КБ
Колективи : Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Серія: ДІІТ. Каф. "Економіка та менеджмент"
Примітки : Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичні вказівки--методические указания--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--локальні ресурси--локальные ресурсы--1661
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Метод. вказівки")
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/М 25
Автор(и) : Солнцев С. О., Зозульов О. В., Юдіна Н. В., Царьова Т. О., Язвінська Н. В.
Назва : Маркетинг стартап-проектів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019
Кільк.характеристики :3.28 МБ
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинг--стартап-проєкт--стартап-проект--стратегічне управління--стратегическое управление--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані,
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б 24
Автор(и) : Барабанова В. В., Богатирьова Г. А.
Назва : Інноваційний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник
Вихідні дані : Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2022
Кільк.характеристики :4 Мб.
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна 978-966-385-380-2:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138-028 (075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--різновиди інноваційного маркетингу--порівняльна характеристика сучасних видів маркетингу--вірусний маркетинг--латеральний маркетинг
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б 24
Автор(и) : Барабанова В. В.
Назва : Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник
Вихідні дані : Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020
Кільк.характеристики :3 Мб
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--маркетингові дослідження--маркетингові інформаційні системи--аналіз і оцінка привабливості ринку--типологія споживачів--конкурентоспроможність підприємства
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Л 52
Автор(и) : Летуновська Н. Є., Хоменко Л. М., Люльов О. В.
Назва : Маркетинг у цифровому середовищі [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :5,33 Mb
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна 978-966-657-867-2:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8:004.738.5(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Інформаційні технології
Информационные технологии
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--маркетинг--цифрове середовище--електронний бізнес--контент-маркетинг
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії:СумДУ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)