Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=улично-дорожная сеть<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.11(043.3)/С 30
Автор(и) : Семченко Н. О.
Назва : Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Б.м., 2015
Кільк.характеристики :811 КБ
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.43
УДК : 656.11(043.3)
Предметні рубрики: Міський транспорт
Городской транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--центральна частина міста--центральная часть города--вулично-дорожня мережа--улично-дорожная сеть--транспортний потік--транспортный поток--параметри транспортного потоку--параметры транспортного потока--емпірико-аналітичний підхід до моделювання--эмпирико-аналитический подход к моделированию
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656/Е 45
Автор(и) : Линник I. Е., Лежнева О. I., Дорожко Є. В., Вакуленко К. Є., Соколова Н. А., Афанасьєва I. А.
Назва : Екологiчнi аспекти автотранспортного комплексу [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: Видавництво "Смугаста типографія", 2020
Кільк.характеристики :4.83 МБ
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7602-82-7:
ДРНТІ : 73
УДК : 504:656
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монографія--монография--автомобільний транспорт--автомобильный транспорт--дорожньо-транспортна пригода--дорожно-транспортное происшествие--дорожній рух--дорожное движение--шумозахисний бар’єр--шумозащитный барьер--викиди--выбросы--вулично-дорожня мережа--улично-дорожная сеть
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані [посилання для завантаження повного тексту]
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)