Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=теории мотивации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/О-50
Автор(и) : Окландер М. А., Жарська І. О.
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2014
Кільк.характеристики :1.97 Мб
Примітки : Рек. МОН України. - Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна 978-617-673-269-3:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--навчальний посібник--учебное пособие--теорії мотивації--теории мотивации--товари--товары--потреби--потребности--культурні чинники впливу--культурные факторы влияния--соціальні чинники впливу--социальные факторы влияния--особисті чинники впливу--личностные факторы влияния--психологічні чинники впливу--психологические факторы влияния--ситуаційні чинники впливу--ситуационные факторы влияния--процес прийняття рішень--процесс принятия решений--індивідуальні споживачі--индивидуальные потребители--індустріальні споживачі--индустриальные потребители--консьюмеризм
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)