Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/Д 64
Автор(и) : Должанський І. З., Загорна Т. О.
Назва : Бізнес-план: технологія розробки [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2009
Кільк.характеристики :4.95 МБ
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Рек. МОН України. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації
ISBN, Ціна 978-966-364-790-6:
ДРНТІ : 06.81.30
УДК : 658.1.001.14(075.8)
Предметні рубрики: Фінанси підприємств
Финансы предприятий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--навчальний посібник--учебное пособие--аналіз ризиків--анализ рисков--стратегія маркетингу--стратегия маркетинга--реальні бізнес-плани--реальные бизнес-планы--стратегія фінансування--стратегия финансирования--фінансовий план--финансовый план--ринки збуту--рынки сбыта
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/М 25
Автор(и) : Яковлєв А. І., Ларка М. І., Сударкіна С. П.
Назва : Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Кондор", 2019
Кільк.характеристики :8.69 МБ
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації
ISBN, Ціна 978-617-7729-58-6:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--стратегія маркетингу--стратегия маркетинга--ринок промислових товарів--рынок промышленных товаров--планування--планирование--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--конкуренція--конкуренция--сегментування ринку--сегментирование рынка--закупівля--закупка--цінова політика--ценовая политика--збут продукції--сбыт продукции--реклама--контроль
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Електронний репозитарій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (eNTUKhPIIR),
Перейти к внешнему ресурсу: ссилка для скачування повного тексту
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)