Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ПАРАМЕТРЫ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКА<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 656.11(043.3)/С 30
Автор(и)
: Семченко Н. О.
Назва
: Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані
: Б.м., 2015
Кільк.характеристики
:811 КБ
Колективи
: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу:
Електрон. текстові дан.
Примітки
: Загол. з титул. екрану
ДРНТІ
: 73.43
УДК
: 656.11(043.3)
Предметні рубрики:
Міський транспорт
Городской транспорт
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--центральна частина міста--центральная часть города--вулично-дорожня мережа--улично-дорожная сеть--транспортний потік--транспортный поток--параметри транспортного потоку--
параметры транспортного потока
--емпірико-аналітичний підхід до моделювання--эмпирико-аналитический подход к моделированию
Анотація:
У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.
Примірники
:(1)
Вільні
: (1)
Перейти к внешнему ресурсу:
повний текст
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)