Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (262)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (42)Періодичні видання (друковані) (4)Статті, доповіді, тези (1863)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   336
   Л 96


    Лютий, І. О.
    Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 3.90 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - Глосарій, бібліогр. в кінці книги. - ISBN 978-966-364-881-1 : 00.00 р.
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Банківська справа
   Банковское дело

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК -- комерційні банки -- коммерческие банки -- маркетингові стратегії банків -- маркетинговые стратегии банков -- цінова політика банків -- ценовая политика банков -- банківські послуги -- банковские услуги -- конкурентоспроможність банків -- конкурентоспособность банков -- коммуникационная политика банков -- комунікаційна політика банків -- маркетинг-аудит -- нноваційна активність банків -- инновационная активность банков -- збут комерційних банків -- сбыт коммерческих банков

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Солодка, О. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
Шифр: С136733 (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Електронний ресурс] = Sociology: theory, methods, marketing : науково-теоретичний журнал. - Київ : Інститут соціології НАН України, 1998 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713

Рубрики:
Соціологія
Социология

Кл.слова (ненормовані): історія соціології -- история социологии -- соціально-політичні проблеми -- социально-политические проблемы
Перейти к внешнему ресурсу: архів журналу
Знайти схожі

3.
Шифр: R950805 (Журнал)
Railway Age [Електронний ресурс] : журнал. - Нью - Йорк : Simmons-Boardman Publishing Corporation, 1856 - . - Виходить щомісячно. - ISSN 2161-511X

Кл.слова (ненормовані): залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: архів випусків
Знайти схожі

4.
   656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 213 с., 1,83 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: М105811 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Електронний ресурс] : аналітичний науковий журнал. - К. : Українська Асоціація Маркетингу, 1998 - . - Виходит раз на два місяця

Рубрики:
Маркетинг

Кл.слова (ненормовані): дослідження -- исследования -- технології -- технологии -- бізнес -- бизнес
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: архів випусків
Знайти схожі

6.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   339
   Л 64


    Литовченко, І. Л.
    Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 822 КБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-676-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   339
   К 70


    Корягіна, С. В.
    Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.99 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-304-1 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Аудит
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- методики маркетингового аудиту -- методики маркетингового аудита -- аудит товарної політики -- аудит товарной политики -- аудит цінової політики -- аудит ценовой политики -- аудит збутової політики -- аудит сбытовой политики -- аудит комунікаційної політики -- аудит коммуникационной политики

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Корягін, М. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   339
   П 52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-255-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформация -- маркетинговая информация -- аналіз документів -- анализ документов -- опитувальні методики -- опросные методики -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- дослідні методики -- исследовательские методики -- репрезентативність інформації -- репрезентативность информации -- напрямки досліджень -- направления исследований

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)