Швиденко, О. М. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України). Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 1. - С. 129-135 : рис. - (Сторінка молодого науковця). - Бібліогр. наприкінці ст., 29 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
Інформаційні технології Сельскохозяйственные предприятия Сільськогосподарські підприємства Кл.слова (ненормовані): информационное обслуживание -- інформаційне обслуговування -- аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- Интернет-маркетинг -- Інтернет-маркетинг -- Интернет-среда -- Інтернет-середовище -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- домохозяйства -- домогосподарства -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- реклама -- торговые Интернет-системы -- торговельні Інтернет-системи -- торгово-производственные объединения -- торгово-виробничі об'єднання Анотація: Розкрито сутність поняття Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Агроторг, торгово-производственное объединение \о нем\ |