Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу). На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Украина Україна Кл.слова (ненормовані): пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга. |
Черненко, Оксана. ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 67-68 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): торгові марки -- конкурси -- цільова аудиторія -- торговые марки -- конкурсы -- целевая аудитория -- переможці конкурсів -- победители конкурсов -- спеціальні відзнаки конкурсів -- специальные отличия конкурсов Анотація: 20-21 травня 2016 р. відбулася підсумкова конференція 11-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка. На конкурс було подано 58 робіт з 32 університетів України. У статті названі роботи, які стали переможцями конкурсу в 2016 р. та роботи, які були нагороджені спеціальними відзнаками конкурсу. Дод.точки доступу: Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетинг" \о ней\; Молодь опановує маркетинг, міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт ім. Ігоря Ткаченка \о ней\ |
Черненко, Оксана (заступник керівника ; викладач кафедри промислового маркетингу). Кваліфікаційний рівень "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 15-18 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): підготовка маркетологів -- молоді спеціалісти з маркетингу -- професійна сертифікація -- міжнародні стандарти -- esomar -- панельні дослідження -- онлайн опитування -- статистичний аналіз -- подготовка маркетологов -- молодые специалисты по маркетингу -- профессиональная сертификация -- международные стандарты -- панельные исследования -- онлайн опрос -- статистический анализ Анотація: Надано інформацію, як відбувається робота над професійним стандартом. Крім того, розкрито зміст основних змін, зафіксованих в новій редакції професійного стандарту кваліфікаційного рівня "Менеджер з маркетингових досліджень", яке відбулося 30 листопада 2016 року на конференції "Маркетинг в Україні". |