Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в європейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України; кандидат технічних наук; доцент). Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 3. - С. 16-38 : рис. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): національні моделі модернізації освіти -- национальные модели модернизации образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кращі університети країн СНД -- лучшие университеты стран СНГ -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты образования -- європейські стандарти освіти -- европейские стандарты образования -- людський фактор -- человеческий фактор -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- якість людського потенціалу -- качество человеческого потенциала -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- триєдина структура цілей -- триедина структура целей -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- поняттєво-термінологічний апарат НРК -- понятийно-терминологический аппарат НРК Анотація: Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні. Дод.точки доступу: Національна рамка кваліфікації \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент). Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 30-60 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інтероперабельність ринку праці -- интероперабельность рынка труда -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- відтворення трудового потенціалу -- возобновление трудового потенциала -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- функціональна система діяльності -- функциональная система деятельности -- зміст праці -- содержание труда -- професійна праця -- профессиональный труд -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- професійна мова -- профессиональный язык -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- концептуальна модель -- концептуальная модель -- оперативний образ -- оперативный образ -- образ-ціль -- образ-цель -- ринок праці - сфера освітніх послуг- учень -- рынок труда-сфера образовательных услуг-ученик Анотація: Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера освітніх послуг- учень". Дод.точки доступу: Національна система компетенцій і кваліфікацій \о произв.\; Національна рамка кваліфікації \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сухарніков, Юрій (кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір). Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 10. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- кодифіковані закони -- кодифицированные законы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- нормативно-правове регулювання -- державне регулювання -- государственное регулирование -- Болонское пространство -- Болонський простір -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Європейська система трансферу і накопичення кредитів -- Европейская система трансфера и накопления кредитов -- якість освіти -- качество образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- Національна система компетенцій і кваліфікацій -- Национальная система компетеннций и квалификаций -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- визначення поняття "вища освіта" -- определение понятия "высшее образование" -- учиння протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- учиння усюди по життю -- обучение везде по жизни Анотація: Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\ |
Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ). Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ" |