Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.





    Рудишин, С. Д.
    Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
биологическая подготовка -- біологічна підготовка -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- концептуальні підходи -- концептуальні положення -- концептуальные подходы -- концептуальные положения -- образование Украины -- освіта України -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: В статті обрані певні методичні орієнтири екологічної освіти і виховання студентів у вищих навчальних закладах та узгоджені з рекомендаціями Концепції екологічної освіти України. Викладені основні концептуальні положення підготовки еколога, біологічна підготовка фахівців у галузі 0411 "Природничі науки" за напрямом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування".

Перейти к внешнему ресурсу: Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі




    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf