Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\




    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)