Старостіна, А.
    Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Старостіна, О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вторинна інформація -- маркетингові дослідження -- національні дослідження -- міжнародні дослідження -- вторичная информация -- маркетинговые исследования -- национальные исследования -- международные исследования -- джерела інформації -- источники информации -- джерела вторинної інформації -- источники вторичной информации
Анотація: Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків.


Дод.точки доступу:
Пригара, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пригара, О. (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи / О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 41-45 : іл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційні ідеї -- інноваційна політика -- ланцюг створення вартості -- виробнича система -- инновации -- инновационные идеи -- инновационная политика -- цепочка создания стоимости -- производственная система
Анотація: Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)