Старостіна, А. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Старостіна, О. Пригара> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вторинна інформація -- маркетингові дослідження -- національні дослідження -- міжнародні дослідження -- вторичная информация -- маркетинговые исследования -- национальные исследования -- международные исследования -- джерела інформації -- источники информации -- джерела вторинної інформації -- источники вторичной информации Анотація: Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Дод.точки доступу: Пригара, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Пригара, О. (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки). Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи / О. Пригара> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 41-45 : іл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційні ідеї -- інноваційна політика -- ланцюг створення вартості -- виробнича система -- инновации -- инновационные идеи -- инновационная политика -- цепочка создания стоимости -- производственная система Анотація: Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |