Павлюченко, Тетяна (вихователь-методист).
    Як мотивувати дітей до пізнання природи. З досвіду роботи [Текст] / Т. Павлюченко, Я. Хомутова // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 8-12 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дослідницька діяльність -- інтегровані заняття -- екскурсії -- прогулянки -- заняття з екології -- екологічне виховання -- дидактичні ігри -- трудова діяльність -- трудове виховання -- висаджування живців -- развивающая среда -- исследовательская деятельность -- интегрованные занятия -- экскурсии -- прогулки -- занятия по экологии -- экологическое воспитание -- дидактические игры -- трудовая деятельность -- трудовое воспитание -- высаживание ростков
Анотація: Аби задовольнити інтереси вихованців і спонукати їх до самостійного освоєння світу, педагоги дитсадка створили особливий розвивальний простір, у якому пізнання природи спирається на спостереження та практичну діяльність.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Хомутова, Яна (вихователь); Назви частини квітки, дидактична гра \о произв.\Що потрібно рослині для росту?, дидактична гра \о произв.\; Впізнай квітку, дидактична гра \о произв.\; Що для чого потрібно, дидактична гра \о произв.\