Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України). Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старшие классы -- старші класи -- стилистические приемы -- стилистические средства морфологии -- стилистические умения и навыки -- стилистические функции языковых единиц -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- стилістичні засоби морфології -- стилістичні функції мовних одиниць -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови). |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексики і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 56-61. - Бібліографія : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювння з теми "Узагальнення і систематизація найважливших відомостей з лексикології і фразеології". |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання українськох мови Інституту педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 57-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обобщение знаний -- обучение орфографии -- орфограми -- орфограммы -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тестові завдання -- тестовые задания -- узагальнення знань -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань Анотація: Подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт й підготовки до зовнішнього оцінювання з теми "Узагальнення й систематизація відомостей з орфографії". |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 72-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфография -- орфографія української мови -- правопис -- рівень навчальних досягнень -- складні випадки правопису -- старшеклассники -- старшокласники -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- уровень учебных достижений Анотація: Автор статті пропонує тестові завдання з орфографії української мови для контролю навчальних досягнень старшокласників. |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л.В. Скуратівського / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 57-58. - Бібліографія : С.58 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): емоційно-експресивна лексика -- збагачення словникового запасу учнів -- лексика эмоционально-экспрессивная -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовленнєвий розвиток учнів -- науковці-методисти -- обогащение словарного запаса учащихся -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- украинский язык -- українська мова -- ученые-методисты Анотація: Висвітлено ідею Л.В. Скуратівського про світоглядну етичність сучасного учня, що реалізується у навчальному процесі за допомогою збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою. Дод.точки доступу: Скуратовский, Леонид Витальевич \о нем\; Скуратівський, Леонід Віталійович \про нього\ |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліографія : С.21 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): лексическая стилистика -- лексические средства стилистики -- лексична стилістика -- лексичні засоби стилістики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- профильное обучение -- профільне навчання -- старша школа -- старшая школа -- стилистические средства -- стилистические средства лексики -- стилістичні вправи -- украинский язык -- українська мова -- фразеологическая стилистика -- фразеологічна стилістика Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено практичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стиліст ичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування. |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вправи -- лексическая стилистика -- лексические средства стилистики -- лексична стилістика -- лексичні засоби стилістики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- профильное обучение -- профільне навчання -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова -- упражнения -- фразеологическая стилистика -- фразеологічна стилістика Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, подано різноманітні практичні завдання і вправи, які активізують пізнавальну діяльність старшокласників. |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 56-58. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль навчальних досягенень -- контроль учебных достижений -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- стилистические средства лексики -- стилистические средства фразеологии -- стилістичні засоби лесики -- стилістичні засоби фразеології -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології". |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 19-23. - Література : С.23 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетентность -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна діяльність -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические приемы -- методы обучения -- навчання лексиці -- обучение лексике -- приемы обучения -- прийоми навчання -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядається й обгрунтовується ефективність традиційних та інноваційних методів, прийомів і засобів навчання в роботі над формуванням лексичної компетентності учнів 5-7 класів. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\4.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПНУ). Орієнтоване календарне планування уроків української мови і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 52-60. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): календарне планування -- календарное планирование -- календарно-тематическое планирование -- контроль знаний -- контроль знаний учеников -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- 8 клас -- 8 класс -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті автор подає орієнтоване календарне планування уроків української мови і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\10.pdf |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; ст. науковий співробітник ). Особливості навчання розділу "Вигук" у 7 класі за новим підручником української мови / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 11-16. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вигуки -- междометие -- междометия -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання морфології -- обучение морфологии -- підручники української мови -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- 7 класс -- 7 клас Анотація: Висвітлюються особливості навчання вигуків, використання їх у процесі комунікацїі на уроках украінської мови в 7 класі за новим підручником української мови (автори Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк ). Автором проаналізовано вигуки як частину мови й роль їх у мовленні; зосереджено увагу на необхідності опанування учнями собливостями функціонування вигуків у різних мовленнєвих ситуаціях, використанні їх у власному мовлен ні; даються методичні рекомендації щодо роботи над вивченням вигуків і звуконаслідувальних слів на уроці украінської мови. Для ілюстрації теоретичних положень уміщено орієнтовний конспект, фрагменти уроку, приклади завдань і вправ. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_5-6\3.pdf |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури). Формування мотивації учіння (на матеріалі навчання словосполучення й синтаксису простого речення у 8 класі) [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 2016. - № 3. - С. 7-11. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- просте речення -- простое предложение -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- словосочетание -- словосполучення -- украинский язык -- українська мова -- ценности -- ценностный подход -- ценностный подход в образовании -- ціннісний підхід в навчанні -- цінності -- мотивація успіху -- мотивация успеха -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- 8 класс Анотація: Розкриваются особливості формування мотивації учіння, об'єктом становлення якої є потреби, ідеали, інтереси, переконання, соціальні установки, цінності особистості. Автором проаналізовано основні теорії мотивації, важливі для методики навчання син таксису. |
Котусенко, Олена (головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти МОНУ). Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах [Текст] / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новоселова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 42-59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- програми з української мови -- программы по украинской литературе -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автори публікації надають методичні рекомендації та коментарі щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах. Дод.точки доступу: Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури); Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання українскької мови та літератури) |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури). Особливості навчання синтаксису простого ускладненого речення у 8-му класі (за новим підручником української мови) / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 20-24. - Література : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- просте ускладнене речення -- простое осложненное предложение -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова -- 8 клас Анотація: Висвітлюються особливості навчання синтаксичних одиниць, використання їх у процесі комунікації на уроках української мови у 8 класі за новим підручником української мови. |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури). Орієнтоване календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми) [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 30-38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): календарне планування -- календарное планирование -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические материалы -- методичні матеріали -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор пропонує орієнтоване календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми). |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук ; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПНУ). Новий підручник української мови для 8-го класу: навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 53-59. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- особистісно орієнтоване навчання -- підручники української мови -- работа с учебником -- робота з підручником -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- учебные задания -- 8 клас Анотація: Присвячено висвітленню особлвостей і методичної цінності нового підручника української мови для 8 класу, побудованого на засадах компетентнісного, особистісного орієнтованого навчання. |