Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- педагогічгі інновації -- педагогические инновации -- науково-методичний супровід -- научно-методическое сопровождение -- проектно-впроваджувальна діяльність -- проектно-внедренческая деятельность -- технології проектно-впроваджувальної діяльності -- технологии проектно-внедренческой деятельности -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- учреждения последипломного педагогического образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- експертні оцінювання -- экспертные оценивания -- критерії експертних оцінювань -- критерии экспертных оцениваний -- критерії вибору інновацій -- критерии выбора инноваций
Анотація: Розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.6.pdf




    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання -- інтеграція як засіб навчання -- технології інтегрованного навчання -- інтегровані уроки -- интеграция содержания обучения -- интеграция как средство обучения -- технологии интегрированного обучения -- интегрированные уроки -- суть технологій -- сущность технологий -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- технологічні концепти -- технологические концепты -- етапи інтегрованних уроків -- этапы интегрированных уроков -- концептуальні ідеї -- концептуальные идеи -- технологічна логіка -- технологическая логика -- практичний концепт -- практический концепт
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.






    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій; Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Школознавство

   Образование. Педагогика

   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
методичний менеджмент освітніх інновацій -- методический менеджмент педагогических инноваций -- методична робота -- методическая работа -- управління методичною роботою -- управление методической работой -- освітні інновації -- образовательные инновации -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- науково-методична діяльність -- научно-методическая деятельность -- форми методичної роботи -- формы методической работы -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- функції методичного менеджменту -- функции методического менеджмента -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загально-освітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, а саме: теоретико-методологічні підходи, принципи, мета і завдання, напрями, функції методичного менеджменту освітніх інновацій.





    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій).
    Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 7-15 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- авторские школы -- сутнісні ознаки -- сущностные признаки -- контент-аналіз -- контент-анализ -- етапи контент-аналізу -- этапы контент-анализа -- критерії аналізу -- критерии анализа -- зміст діяльності -- содержание деятельности -- спосіб діяльності -- способ деятельности -- продукт діяльності -- продукт деятельности -- результат діяльності -- результат деятельности
Анотація: Розглянуто сутність поняття "авторська школа" з метою уточнення його використання у сфері освітньої практики. Це здійснено на основі контент-аналізу за критеріями - "об'єкт": загальноосвітній навчальний заклад; "процес": характеристика змісту діяльності; "результат": характеристика продукту діяльності - та відповідними показниками.





    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
    Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- авторские школы -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- інноваційні школи -- инновационные школы -- типи шкіл -- типы школ -- моделювання змін -- моделирование изменений -- спільне у моделювання змін -- совместное в моделировании изменений -- відмінності у моделювання змін -- отличие в моделировании изменений -- способи моделювання змін -- способы моделирования изменений -- специфіка моделювання змін -- специфика моделирования изменений -- класифікаційні ознаки моделей шкіл -- классификационные признаки моделей школ
Анотація: Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.


Дод.точки доступу:
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)




    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій).
    Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти / О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 16-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
технологічне проектування -- технологическое проектирование -- заклади освіти -- учреждения образования -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- практичне використання інновацій -- практическое использование инноваций -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- концепції технологічного проектування -- концепции технологического проектирования -- технології проектування -- технологии проектирования
Анотація: Розкрито концепцію і технологію технологічного проектування інноваційного розвитку закладу освіти. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти розуміємо як діяльність, що передбачає застосування технології проектування змін у закладі освіти засобами інновацій (освітніх, навчальних, виховних, управлінських), що задають вектор його інноваційного розвитку відповідно до обраного напряму модернізації; сутнісною ознакою такої діяльності є цілеспрямована активність суб'єктів освітнього процесу на реалізацію концепції змін, що забезпечують розвиток інноваційного потенціалу організації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/3.pdf