Линовицька, Олеся.
    Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.200
Рубрики: Виховна робота в школі
   Воспитательная работа в школе

   Личностно-ориентированное воспитание

   Особистісно-орієнтоване виховання

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- особистість -- виховання -- навчання -- відповідальність -- образование -- личность -- воспитание -- учеба -- ответственность
Анотація: Аналізується природа і сутність освіти як чинника соціокультурного розвитку особистості, зокрема, формування її життєвих принципів та орієнтацій

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Линовицька, Олеся.
    Академічні свободи та університетська автономія / О. Линовицька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: академические свободы
   академічні свободи

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- людина -- академічні свободи -- відповідальність
Анотація: Формування закладів освіти розглянуто з огляду на притаманні їм академічні свободи та університетську автономію. Доведено, що академічна свобода залишається основою університетського життя, яку нині треба перевизначити з урахуванням більш глибокої інтеграції навчальних закладів з економікою, ринком праці й програмою розвитку нації. Саме через розширення меж академічної свободи у виборі різних способів подання та засвоєння навчального матеріалу здійснюється нинішня модернізація вищої школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Линовицька, Олеся Вікторівна.
    Соціальне призначення освіти: теоретико-методологічний контекст / О. В. Линовицька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 4. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
людина -- система освіти -- філософія освіти -- функції освіти -- культура -- соціальний інститут
Анотація: Аналізується природа та сутність освіти, її соціальне призначення в контексті системно-функціонального та гуманістичного методологічних підходів. Наголошується, що гуманістична освітня парадигма передбачає стосовно вищої освіти набуття компетентності, ерудиції, формування творчості, культури особистості на відміну від класичної парадигми, спрямованої на навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Линовицька, Олеся (доктор філософських наук; професор; проректор).
    Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи / О. Линовицька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.04
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- образовательная политика -- державна політика -- государственная политика -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- функції освіти -- функции образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- європейська освіта -- европейское образование
Анотація: Зазначається, що основи державної політики в галузі освіти закладені Конституцією України, її законами, нормативними документами державного значення. Зміст вектору державної освітньої політики визначають Велика хартія університетів, Лісабонська конвенція та Болонський процес.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту , закон України \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Велика хартія університетів \о произв.\; Лісабонська конвенція \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)