Николин, І. (генеральний директор). Маркетингові завдання виноробної галузі України / І. Николин ; розмову провела М. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 65-68 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- ринкові умови -- виробники -- производители -- рыночные условия -- виноробна галузь -- виноделие -- асоціації -- ассоциации -- винороби -- виноделы -- виноградари -- вино -- виноград -- iнтерв’ю -- интервью Анотація: Інтерв’ю з Ігорем Николиним, генеральним директором фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів "Українське Бюро Винограду та Вина". Дод.точки доступу: Лилик, М.; Українське Бюро Винограду та Вина, асоціація Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лилик, М. (асистент кафедри маркетингу). Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг, 2014 р. Економіка Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мировые маркетинговые исследования -- світові маркетингові дослідження -- результати досліджень -- результаты исследований -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований Анотація: Щорічно ESOMAR проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Презентовано короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дод.точки доступу: ESOMAR, компания \о ней\ |