Николин, І. (генеральний директор).
    Маркетингові завдання виноробної галузі України / І. Николин ; розмову провела М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 65-68 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- ринкові умови -- виробники -- производители -- рыночные условия -- виноробна галузь -- виноделие -- асоціації -- ассоциации -- винороби -- виноделы -- виноградари -- вино -- виноград -- iнтерв’ю -- интервью
Анотація: Інтерв’ю з Ігорем Николиним, генеральним директором фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів "Українське Бюро Винограду та Вина".


Дод.точки доступу:
Лилик, М.; Українське Бюро Винограду та Вина, асоціація

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лилик, М. (асистент кафедри маркетингу).
    Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2014 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мировые маркетинговые исследования -- світові маркетингові дослідження -- результати досліджень -- результаты исследований -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Щорічно ESOMAR проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Презентовано короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження.


Дод.точки доступу:
ESOMAR, компания \о ней\