65.43в7-5
   К 78


    Красікова, С. І. (аспірантка; Європйський університет; Україна).
    Застосування маркетингу в сфері послуг / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- структурные классификации услуг -- структурні класифікації послуг -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- тлумачення термінів -- толкование терминов
Анотація: Проведено ретроспективний аналіз розвитку маркетингу послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування маркетингу послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до маркетингу сфери послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23


   65.43в7-5
   В 20


    Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія
Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)