Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии
Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі.





    Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізиологічний аспект : (Чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Психологія читання

   Психология чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- свідомий читач -- сознательный читатель -- психофізіологічне дозрівання -- психофизиологическое созревание -- молодші школярі -- младшие школьники -- стимулювання процесу читання -- стимулирование процесса чтения -- мотивування до читання -- мотивирование к чтению
Анотація: Надаються визначення поняття читацької компетентності. Аналізуються особливості формування свідомого читача. Окреслюються певні ключові стадії та їх рівні, які можуть пройти діти для набуття компетенції читача за логікою психофізиологічного дозрівання. Розглядаються базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учнів початкової школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\4.pdf