Косенко, Д. Ю.
    Перспективні підходи до організації інтер'єрного середовища позашкільних закладів України еколого-натуралістичного профілю [Электронный ресурс] / Д. Ю. Косенко, А. Я. Кирилич // Технології та дизайн. - 2016. - № 4 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Интерьер
   Інтер'єр

Кл.слова (ненормовані):
еколого-натуралістичні центри -- екологічна етика -- вільний простір -- інтуїтивне дослідження природи -- синтез природного з технологічним -- эколого-натуралистические центры -- экологическая этика -- свободное пространство -- интуитивное исследование природы -- синтез природного и технологического -- здания внешкольных учебных заведений -- будівлі позашкільних навчальних закладів -- реновация зданий -- реновація будівль -- инновационные внешкольные учреждения -- інноваційні позашкільні заклади
Анотація: Розглядається актуальність та доцільність реновації будівель позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму під інноваційні позашкільні заклади. Запропоновані принципи формування дизайну простору таких закладів. На основі літературно-системного аналізу наукових публікацій, узагальнення аналізу світового досвіду проектування автори виділяють перспективу організації інтер`єру позашкільних навчальних закладів еколого-природничого профілю з урахуванням сучасних проблем організації еко-простору.
Рассматривается актуальность и целесообразность реновации зданий внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического направления в инновационные внешкольные учреждения. Предложены принципы формирования дизайна пространства таких заведений. На основе литературно-системного анализа научных публикаций, обобщение анализа мирового опыта проектирования авторы выделяют перспективу организации интерьера внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля с учетом современных проблем организации эко-пространства.
The article discusses the relevance and feasibility of non-school educational institutions of ecological specialized to create innovative non-formal institutions. Space design principles for such institutions are proposed. Based on the literature-system analysis of scientific publications, a generalization of the analysis of the global experience design, the authors identify the future of the organization interior of non-school education institutions ecology and nature-based profile taking into account modern problems organization of eco-space.


Дод.точки доступу:
Кирилич, А. Я.




   
    Особливості дошкільних меблів у закладах Монтессорі та Вальдорфської педагогіки / Д. Ю. Косенко [и др.] // Технології та дизайн. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. - іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
розвивальний простір -- дошкільні навчальні заклади -- дошкільні меблі -- предметно-просторове середовище -- педагогіка Монтессорі -- Монтессорі педагогіка -- Вальдорфська педагогіка -- развивающее пространство -- дошкольные учебные заведения -- дошкольная мебель -- предметно-пространственная среда -- педагогика Монтессори -- Монтнссори педагогика -- Вальдорфская педагогика
Анотація: Мова йде про особливості облаштування розвивального простору дошкільних закладів, зокрема меблювання, сучасних педагогічних систем Вальдорфської педагогіки та системи Монтессорі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\7.pdf

Дод.точки доступу:
Косенко, Д. Ю.; Собчук, О. В.; Чебикіна, М. В.; Вишневська, О. В.