Климова, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри філології і лінгводідактики Житомирського держ. ун-ту).
    Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 4 назви. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качества речи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- педагогический мониторинг -- педагогічний моніторинг -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- тести з української мови -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль -- тесты по украинскому языку -- якості мовлення
Анотація: Пропонуються результати дослідження використання тестового контролю у процесі проведення педагогічного моніторингу мовленнєвих якостей студентів (лексична мовнокомунікативна професійна компетенція).





    Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції
Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.