> Шифр: Е2/2008/3 Журнал 2008р. № 3 Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова. - С.4-11 Соколовська, А. Економічна функція держави та особливості її виконання в Україні / А. Соколовська. - С.20-33 Чужиков, В. Модернізація регіональної політики в ЄС / В. Чужиков. - С.51-58 Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук. - С.84-90 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
БРЕНДИ Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
> Шифр: В17/2008/12 Журнал 2008р. № 12 Винницький, М. Впровадження третього циклу вищої освіти - ключ до успіху Болонського процесу / М. Винницький. - С.20-27 Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції макетолога / М. Вачевський. - С.28-37 Зозульов, О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку / О. Зозульов, С. Ставська. - С.47-53 Балануца, О. Особливості фінансово-економічного регулювання іноземних інвестицій в Україні / О. Балануца. - С.54-61 Гресь, Н. Організація зберігання та утилізація звітів про виробничу практику / Н. Гресь, М. Левочко. - С.79-89 Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Зозульов, О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку / О. Зозульов, С. Ставська> // Вища школа. - 2008. - № 12. - С. 47-53
Кл.слова (ненормовані): маркетиноговая деятельность предприятий -- маркетингова діяльність підприємств Дод.точки доступу: Ставська, С. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.05.2009р. Інв.2617ж - Б.ц.) (вільний) |
Зозульов, О. (доцент; кандидат економічних наук). Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов> // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 8. - С. 16-24 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка підприємства, кінець ХІХ - початок ХХ ст. Экономика Экономика предприятия Україна Кл.слова (ненормовані): економіка підприємства -- конкурентоспроможність підприємств -- економічні категорії -- етапи розвитку аутсорсингу -- історія аутсорсинга -- використання аутсорсингу -- напрями використання аутсорсингу -- экономика предприятия -- конкурентоспособность предприятий -- экономические категории -- этапы развития аутсорсинга -- история аутсорсинга -- использование аутсорсинга -- направления использования аутсорсинга Анотація: Проаналізовано основні підходи до визначення поняття "аутсорсинг" та його економічної сутності як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах поглиблення процесів глобалізації економіки. Визначено напрями використання аутсорсингу українськими підприємствами, обгрунтовано двосторонню спрямованість процесу аутсорсингу. Дод.точки доступу: Світова організація торгівлі, міжнародна організація \о ней\; СОЇ, міжнародна організація \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2875ж - Б.ц.) (вільний) |
Царьова, Т. (асистент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"). Технологія як економічна категорія / Т. Царьова, О. Зозульов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 92-103. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта, 1997-2008 рр. Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): економічні кризи -- економічні категорії -- технології -- технологічне виробництво -- економічні поняття -- економічні системи -- економічна сутність технологій -- экономические кризисы -- экономические категории -- технологическое производство -- экономические понятия -- экономические системы -- экономическая сущность технологий Анотація: Аналізується економічна сутність технології, її місце і роль в економічній системі, вплив на всіх рівнях (мікро-, мезо- та макрорівні), а також зв'язок із циклами економічного обігу. Акцентується дуальна природа технології та принципи визначення її вартості і споживчої вартості (технологія як об'єкт обміну). Дод.точки доступу: Зозульов, О. (доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сегментація ринку -- цільовий сегмент -- кластеризація -- споживчий ринок -- ламінат -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- целевой сегмент -- потребительский рынок -- ламинат -- маркетинговые исследования Анотація: Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |