Дубініна, Оксана Миколаївна (кандидат технічних наук; доцент Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Відображення фундаментальних видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін / О. М. Дубініна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 31-41. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис.
ББК 74.58р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- підготовка фахівців -- математичні дисципліни -- професійна компетентність -- математична культура -- програмна інженерія -- вища професійна освіта -- профессиональная деятельность -- подготовка специалистов -- математические дисциплины -- профессиональная компетентность -- математическая культура -- программная инженерия -- метод поетапної деталізації -- метод поэтапной детализации
Анотація: На основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції.

Утримувачі документа:
НБ УІПА




    Дубініна, Оксана Миколаївна (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "ХПІ").
    Моделювання процесу формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції у вищому технічному навчальному закладі / О. М. Дубініна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 79-89. - Бібліогр. в кінці ст. 23 назв. - табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- математична культура -- педагогічне моделювання -- програмна інженерія -- высшее профессиональное образование -- математическая культура -- педагогическое моделирование -- прогаммная инженерия -- высшие технические учебные заведения -- вищі технчні учбові заклади
Анотація: Викладено результати дослідження з розроблення моделі процесу формування математичної культури студентів за напрямом професійної підготовки "Програмна інженерія", комплексно застосовуючи аксіологічний, діяльнісний, знаннєвий, компетентнісний, культурологічний, синергетичний та системний підходи з метою подальшої реалізації у навчально-виховному процесі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА