Дмитрієв, Валерій (проректор з економіки та перспективного розвитку Приазовського державного технічного університету; м. Маріуполь).
    Маркетінгова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - 1 рис.
ББК 74.584к94
Рубрики: Маркетинг образовательных услуг
   Маркетинг освітніх послуг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг ВНЗ -- маркетинг освітніх послуг -- маркетингові стратегії -- аналіз ринкових можливостей ВНЗ -- критерії успішності ВНЗ -- маркетинг вузов -- маркетинг образовательных услуг -- маркетинговые стратегии -- анализ рыночных возможностей вуза -- критерии успешности вузов -- образовательные услуги -- освітні послуги
Анотація: Запропоновано комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)