Дмитрієв, Валерій (проректор з економіки та перспективного розвитку Приазовського державного технічного університету; м. Маріуполь). Маркетінгова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - 1 рис. Рубрики: Маркетинг образовательных услуг Маркетинг освітніх послуг Кл.слова (ненормовані): маркетинг ВНЗ -- маркетинг освітніх послуг -- маркетингові стратегії -- аналіз ринкових можливостей ВНЗ -- критерії успішності ВНЗ -- маркетинг вузов -- маркетинг образовательных услуг -- маркетинговые стратегии -- анализ рыночных возможностей вуза -- критерии успешности вузов -- образовательные услуги -- освітні послуги Анотація: Запропоновано комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |