Гужва, Ігор Юрійович (доктор економічних наук; проректор з наукової роботи та міжнародних відносин Українського державного університету фінансів і міжнародної торгівлі). Фактори міжнародної торгівлі продукцією культурних індустрій [Текст] / І. Ю. Гужва> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 16-24 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Теория внешней торговли, 2013-2016 гг. Теорія зовнішньої торгівлі, 2013-2016 рр. Экономика культуры Економіка культури Кл.слова (ненормовані): внешнеэконотмическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- импорт культурных товарів -- імпорт культурних товаров -- культурные индустрии -- культурні індутрії -- культурные потоки -- культурні потоки -- культурные продукты -- культурні продукти -- международный культурный обмен -- міжнародний культурний обмін -- отраслевая специфика -- творческие отрасли -- творчі галузі -- торговая логистика -- торговельна логістика -- человеческий капитал -- людський капітал -- культурный взаимообмен -- культурний взаємообмін -- экспорт продукции культурных индустрий -- експорт продукції культурних індустрій Анотація: Висвітлено специфіку торгівлі культурними продуктами. Наведено основні групи товарів – предметів міжнародної торгівлі. Проаналізовано тенденції міжнародного ринку. Виявлено ключові фактори впливу на міжнародні потоки культурних продуктів, а саме: географічну та культурну близькість, колоніальне минуле, лінгвістичну спорідненість, економічний розвиток та прикордонний ефект. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\3.pdf Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |