Возняк, Оксана (завідувач сектору ). Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 88-99 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): опорно-логічні схеми -- методи навчання -- еквівалент -- еквівалентна маса -- студенти ВНЗ -- навчально-виховний процес -- хімія -- вивчення хімії -- хімічні реакції -- опорно-логические схемы -- методы обучения -- эквивалент -- эквивалентная масса -- студенты ВУЗ -- учебно-воспитательный процесс -- химия -- изучение химии -- химические реакции Анотація: Запропоновано метод опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквіваленти та еквівалентна маса" студентами вищих навчальних закладів. Застосування опорно-логічних схем у процесі викладання цієї теми дозволить зекономити час, розвинути логіку мислення у студента, допоможе систематизувати матеріал та узагальнити великий пласт інформації, а також встановити причинно-наслідковий зв'язок між поняттями, визначеннями, формулами, що сприятиме отриманню міцних і глибоких знань. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Возняк, Оксана (завідувач сектору ). Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 41-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): освіта протягом життя -- образование на протяжении жизни -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- типи неформальної освіти -- типы неформального образования -- організація освіти -- организация образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- форми неформальної освіти -- формы неформального образования Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Возняк, Оксана (методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник). Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 90-97 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): опорні схеми -- опорные схемы -- навчальний процес -- учебный процесс -- етапи моделювання інформації -- этапы моделирования информации -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- мотивація навчання старшокласників -- мотивация обучения стпршеклассников -- рівні засвоєння інформації учнями -- уровни усвоения информации учениками -- репродуктивний рівень -- репродуктивнй уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- творчий рівень -- творческий уровень Анотація: Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників. |
Возняк, Оксана (методист вищої категорії; співробітник відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю). Про доцільність впровадження дисципліни "кріміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 93-105. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- формування компетентностей -- формирование компетентностей -- криміналістична хімія -- криминалистическая химия -- освітній процес -- образовательный процесс -- высшее образование -- виша освіта -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- методика викладання -- методика преподавания -- навчальний процес -- учебные процесс -- виші системи МВС -- выши системы МВД -- криміналістична компетентність -- криминалистическая компетентность Анотація: Розглядаються перспективи впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" до програм вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України. Розкривається доцільність впровадження цієї дисципліни в навчальний план як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі. |
Возняк, Оксана (методист вищої категорії ). Формування фахової компетентності майбутнього будівельника щодо використання нанотехнологій / О. Возняк> // Вища школа. - 2018. - № 3. - С. 30-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): нанотехнології -- нанотехнологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетенції -- компетенции -- фахова компетентність -- специальная компетентность -- будівельна галузь -- строительная отрасль -- майбутні будівельники -- будущие строители -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- будівельні наноматеріали -- строительные наноматериалы -- інноваційні плівки -- инновационные пленки -- ефект термоса -- эффект термоса -- нанофарби -- нанокраски -- пінометал -- пенометалл -- склопластикова композитна арматура -- стеклопластиковая композитная арматура -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Аналізуються сучасні тенденції використання нанотехнологій у будівництві як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі для майбутніх будівельників; акцентуються можливості нанотехнологій у царині створення нанотехнологічної продукції, їхнього впливу на реальність людства; досліджуються найважливіші аспекти в освітній галузі нанотехнологій. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_школа\Вища_школа_2018_3\4.pdf |