Андрущенко, Віктор Петрович. Освіта нового століття: пріоритети розвитку : [з виступу на загальних зборах НАПН України] / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 5-7. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: гуманитаризация высшего образования гуманітаризація вищої освіти мовна політика языковая политика Кл.слова (ненормовані): гуманітаризація освіти -- модернізація змісту освіти -- мовна політика України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Андрущенко, Віктор Петрович. Стратегічні ініціативи / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 4. - С. 5-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість підготовки -- міжнародна академічна співпраця -- університетська наука -- державне фінансування Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.). Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 9-12 Рубрики: Международные связи в высшем образовании Міжнародні зв'язки вищої освіти Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- європейські цінності -- педагогическое образование -- міжнародне співробітництво в освіті -- освітні системи -- подготовка учителей -- европейские ценности -- международное сотрудничество в образовании -- образовательные системы Анотація: Про впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття. Дод.точки доступу: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\; Педагогічна конституція Європи \о произв.\; Педагогическая конституция Европы \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.). Інтеграція цінностей: Педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Европа Європа Кл.слова (ненормовані): освіта -- освітній простір -- консолідація освіти -- культура -- виховання -- педагогічний досвід -- ціннісна парадигма освіти -- образование -- образовательное пространство -- консолидация образования -- воспитание -- педагогический опыт -- ценностная парадигма образования Анотація: Проаналізовано процес інтеграції в освітньому просторі Європи. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Дод.точки доступу: Велика Хартія Університетів \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Доповідь з нагоди презентації проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)" / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 5-7 Рубрики: Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): доповіді -- підготовка вчителів -- сучасна освіта -- об'єднання університетів -- доклады -- подготовка учителей -- современное образование -- объединение университетов -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование Анотація: Про проблеми підготовки сучасного вчителя та шляхи їх вирішення. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Педагогічна Конституція Європи \о произв.\; Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи), проект \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 5-8 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогічний простір -- педагогічний процес -- конституційний процес в освіті -- педагогическое пространство -- педагогический процесс -- конституционный процесс в образовании -- педагогічні конституції -- педагогические конституции Анотація: Проаналізовано конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслено значення і роль створення духовно-аксіологічної нового вчителя об'єднаної Європи XXI століття. Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Педагогічна Конституція Європи \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назви Рубрики: Философия образования Філософія освіти Образование взрослых Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта -- філософія освіти -- неперервність освіти -- неформальное образование -- философия образования -- непрерывность образования Анотація: "Неформальна освіта" проаналізована як закономірне явище в освітньому процесі XXI століття; розглянута як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Утримувачі документа: НБ УІПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Марченко, Наталія. Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи. Дод.точки доступу: Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\ |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.). Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): миролюбство -- миролюбие -- толерантність -- толерантность -- формування миролюбства -- формирование миролюбия -- виховання миролюбства -- воспитание миролюбия -- гуманізм -- гуманизм -- формування особистості -- формирование личности -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- воспитание духовно-мировозренческих ориентаций -- роль учителя -- формування європейської людини -- формирование европейского человека -- полікультурне виховання -- поликультурное воспитание -- педагогіка миру -- педагогика мира -- благоговіння перед життям -- благоговение перед жизнью -- вічний мир -- вечный мир Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності. Дод.точки доступу: Кант, Імануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Франк, С. (русский философ; психолог ; 1877-1950) \о нем\ |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): культура особи -- культура личности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітня політика -- образовательная политика Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обгрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Про вищу освіту, закон України \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Образование. Педагогика Философия образования Освіта. Педагогіка Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- філософія освіти -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософія життя -- философия жизни -- релігійна філософія -- религиозная философия -- технократизм -- педагогический процесс -- философия образования -- мировоззрение Анотація: Педагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України "Про вищу освіту", з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така "вічна дисципліна", як філософія. Автор категорично відкидає спроби не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її у змісті та годинах, відведених на її викладання. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Про освіту, закон України \о произв.\ |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Цивілізація культури / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 4. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Культура Кл.слова (ненормовані): культура -- освіта -- цивілізація -- цивілізаційні кризи -- цивилизационные кризисы -- дефіцит духовності -- дефицит духовности -- цінності -- образование -- цивилизация -- ценности Анотація: У статті обгрунтовується актуальність пошуку шляхів подолання сучасної цивілізаційної кризи, обумовленої дефіцитом духовності в усіх сферах людського життя. Утримувачі документа: НБ УІПА |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи ; 1949-). Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Організація освіти Организация образования Кл.слова (ненормовані): нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- ідеологія законотворення -- идеология законотворчества -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- українська національна ідея -- украинская национальная идея -- миротворча спрямованість освіти -- миротворческая направленность образования -- система освіти -- система образования Анотація: Створення нормативно-правової бази освіти є одним з ключових напрямів ії модернізації відповідно до викликів епохи, реалізацією європейського вектору розвитку; першочерговим у цьому контексті є визначення того "духу законів" - своєрідної ідеології законотворення, за якою мають конструюватись основні норми та положення; автор визначає два основних джерела, які формують цю ідеологію: 1) національна ідея українського державотворення; 2)європейський характер розвитку освіти. У їх поєднанні (через вираження в загальних нормах) має розгортатися процес законотворення в галузі освіти. Утримувачі документа: НБ УІПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 3. - С. 5-13. - Бібліогр. в кінці ст. 27 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): цінністна невизначеність особистості -- ценностная неопределенность личности -- криза цінностей -- кризис ценностей -- суспільство споживання -- общество потребления -- масове суспільство -- массовое общество -- освітні системи -- образовательные системы -- виховання толерантності -- воспитание толерантности Анотація: Аналізується ситуація ціннісної невизначеності особистості, що загострилася в суспільстві під впливом глобалізації та інформаційної революції з початком ХХІ століття: найбільш гостро проявляється кризове сприйняття індивідом дійсності, яке утверджує домінування випадкових, нестійких або тимчасових чинників на формування і розвиток особистості. Обґрунтовується роль освіти та виховання в подоланні означеної ситуації. Утримувачі документа: НБ УІПА Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи ; 1949-). Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку [Текст] / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Европа Європа Україна Украина Кл.слова (ненормовані): академічна мобільність -- вища освіта -- модернізація освіти -- Європейський простір вищої освіти -- інновації в освіті -- академическая мобильность -- высшее образование -- модернизация образования -- Европейское пространство высшего образования -- инновации в образовании Анотація: Проаналізовано проблеми імплементації академічної мобільності в українському просторі вищої освіти.З методологічних позицій філософії освіти автори діагностують чинники, що знижують кількісні та якісні показники програм академічних обмінів, і пропонують заходи, що мають сприяти процесам актуалізації академічної мобільності та, відповідно, наповнити входження до Європейського простору вищої освіти реальним змістом. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Свириденко, Денис (доктор філософських наук; доцент; професор кафедри методології науки та міжнародної освіти; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова); Педагогічна конституція Європи \о произв.\Педагогическая Конституция Европы \о произв.\ |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 5-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016 Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- національні університети -- национальные университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- історія університетів -- история университетов -- модернізація університетів -- модернизация университетов -- філософія освіти -- философия образования -- майбутні педагоги -- будущие педагоги -- стратегии университетов -- стратегії університетів Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку української освіти, суспільне значення педагогічної освіти, проблеми підготовки нового вчителя, місце та роль у цьому процесі НПУ імені М. П. Драгоманова. Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст. 24 (9 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- оцінювання освіти -- оценивание образования -- освітні вимірювання -- образовательнные измерения -- педагогічні вимірювання -- педагогические измерения -- стандартизоване тестування -- стандартизированное тестирование -- засоби вимірювань -- средства измерений -- моніторинги якості освіти -- мониторинги качества образования -- магістри з освітніх вимірювань -- магистры образовательных измерений Анотація: Доведено, що педагогічні вимірювання можна розглядати як окремий випадок освітніх вимірювань. Вимірювання якості підготовки студентів і компетентності викладачів надає організаторам навчального процесу інформацію для прийняття рішень і досягнення поставлених цілей. Викладено досвід підготовки фахівців з освітнього вимірювання з визначення рейтингу викладачів і кафедр у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Дод.точки доступу: Сергієнко, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М. П. Драгоманова); Войтович, Ігор (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри компьютерної інженерії та освітніх вимірювань НПУ імені М. П. Драгоманова) |
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису). "Школа майбутнього" для України і європейського простору / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 5-16. - Бібліогр. в кінці ст. 16 (6 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- модернизация образования -- чинники розвитку освіти -- факторы развития образования -- трансформаційне суспільство -- трансформационное общество -- суспільство знань -- общество знаний -- компетентності педагогів -- компетентности педагогов -- діалогічність навчального процесу -- диалогичность учебного процесса -- формування цінностей -- формирование ценностей -- українська національна їдея -- украинская национальная идея -- формування цілісної людини -- формирование целостного человека -- формування цілісного світогляду учня -- формирование целостного мировоззрения ученика -- педагогіка духовності -- педагогика духовности -- освітня політика -- образовательная политика Анотація: Аналізуються виклики глобалізованого світу до системи підготовки людини до життя, відповіді на них засобами освіти та виховання в Україні та країнах європейського простору. Неувага до освіти обертається втратами, які "розмивають" культуру, витісняють народ зі шляхів цивілізаційного поступу. Особлива увага приділяється розгляду напрямів реалізації концепції "Нова українська школа". |