Ігнатенко, Микола (доктор педагогічних наук ; професор).
    Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки / М. Ігнатенко // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- історія математики -- история математики -- математичне мислення -- математическое мышление -- історичні задачі -- исторические задачи -- прикладна спрямованість навчання математики -- прикладная направленность обучения математики
Анотація: Про використання відомостей з історії математики з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення математики.





    Ігнатенко, Микола Миколайович (кандидат економічних наук; докторант; Уманський національний університет садівництва).
    Теоретичні засади та практичні напрями формування корпоративної соціальної відповідальності аграрних і харчових підприємств / М. М. Ігнатенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 1. - С. 78-83. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Бизнес. Предпринимательство
   Бізнес. Підприємництво

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- харчові підприємства -- пищевые предприятия -- агрохолдинги -- агробізнес -- агробизнес -- аграрний бізнес -- аграрный бизнес -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- соціальні програми -- социальные прграммы -- благодійність -- благотворительность
Анотація: Досліджуються теоретичні засади визначення сутності, напрямів, форм та обсягів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) аграрних і харчових підприємств. Обгрунтовано поняття внутрішньої та зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності як її основні види. Окреслено роль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні нового підходу до оцінки діяльності компаній в українському бізнес-середовищі. Дано якісну й кількісну характеристику, визначено основні тенденції сучасного етапу формування, становлення та розвитку вітчизняної моделі корпоративної соціальної відповідальності. Представлено результати авторського дослідження напрямів корпоративної соціальної відповідальності вітчизняного агробізнесу, що уможливлюють окреслити основні тенденції їх розвитку і застосування у формуванні конкурентоспроможного національного господарства, забезпечення сталого розвитку суспільної життєдіяльності у цілому.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи




    Ігнатенко, Микола Миколайович (кандидат економічних наук; докторант; Уманський національний університет садівництва).
    Соціальна відповідальність бізнесових структур у діяльності харчових підприємств [Текст] / М. М. Ігнатенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   Экономика пищевой промышленности

Кл.слова (ненормовані):
харчові підприємства -- пищевые предприятия -- соціально орієнтована економіка -- социально ориентированная экономика -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- організаційно-економічний механізм -- организационно-экономический механизм
Анотація: Обгрунтовано необхідність запровадження соціальної відповідальності як самостійного напряму діяльності харчових підприємств; визначено аргументи, що засвідчують поліпшення соціального розвитку в результаті втілення соціальної відповідальності у діяльність харчових підприємств. Можна стверджувати, що, взявши на себе соціальну відповідальність, суб’єкти господарювання можуть одержати позитивні результати в економічному та іміджевому планах. А це означає формування надійного партнерства, одержання прибутку, прихильність нових партнерів, поліпшення іміджу підприємства й розвиток бізнесу у перспективі. Здійснено порівняльну характеристику різних тлумачень поняття “соціальна відповідальність”. Сформовано критерії, дотримання яких дає змогу визначити окреме підприємство та бізнес як соціально відповідальні.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи