Володій, Оксана (вихователь).
    Метеостанція в дитсадку. Спостерігаємо, прогнозуємо, граємо [Текст] / О. Володій, Т. Поліканова // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 20-22 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
метеостанції -- природознавство -- дослідницька діяльність -- розвивальне середовище -- флюгери -- барометри -- опадоміри -- сонячні годинники -- термометри -- метеостолики -- календари погоди -- метеостанции -- природоведение -- спостереження за погодою -- наблюдения за погодою -- исследовательская деятельность -- развивающая среда -- флюгеры -- барометры -- опадомеры -- солнечные часы -- термометры
Анотація: Спостереження за погодою - доступна дошкільнятам пізнавально-дослідницька діяльність, що розвиває розумові здібності, мотивує до пізнання та виховує ціннісне ставлення до природи.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Поліканова, Тетяна (вихователь-методист)




    Кайль, Наталя (вихователь).
    Загадковий бджолиний світ. Цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей дітей старшої групи [Текст] / Н. Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 16-19 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старша група -- дослідницька діяльність -- освітні проекти -- бджоли -- дидактичні ігри -- інтегрована освіта -- ліплення -- рухливі ігри -- природознавство -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- старшая группа -- исследовательская деятельность -- образовательные проекты -- пчелы -- дидактические игры -- интегрованное образование -- лепка -- подвижные игры -- природоведение -- развитие речи -- развитие мышления
Анотація: Пропонується розробка педагога-практика - цикл занять про бджіл та мед, у яких поєднуються логіко-математичні та мовленнєві завдання й елементи дослідницької діяльності.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Мед з квітки, завдання-провокація \о произв.\; Розстав вулики, дидактична гра \о произв.\; Яка квітка - така й бджілка, дидактична гра \о произв.\; Знайди собі квітку, рухлива гра \о произв.\; Допоможи бджілці дістатися до вулика, дидактична гра \о произв.\




    Павлюченко, Тетяна (вихователь-методист).
    Як мотивувати дітей до пізнання природи. З досвіду роботи [Текст] / Т. Павлюченко, Я. Хомутова // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 8-12 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дослідницька діяльність -- інтегровані заняття -- екскурсії -- прогулянки -- заняття з екології -- екологічне виховання -- дидактичні ігри -- трудова діяльність -- трудове виховання -- висаджування живців -- развивающая среда -- исследовательская деятельность -- интегрованные занятия -- экскурсии -- прогулки -- занятия по экологии -- экологическое воспитание -- дидактические игры -- трудовая деятельность -- трудовое воспитание -- высаживание ростков
Анотація: Аби задовольнити інтереси вихованців і спонукати їх до самостійного освоєння світу, педагоги дитсадка створили особливий розвивальний простір, у якому пізнання природи спирається на спостереження та практичну діяльність.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Хомутова, Яна (вихователь); Назви частини квітки, дидактична гра \о произв.\Що потрібно рослині для росту?, дидактична гра \о произв.\; Впізнай квітку, дидактична гра \о произв.\; Що для чого потрібно, дидактична гра \о произв.\