Янко
    Проблема якості в управлінні дошкільною освітою / Янко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 113-117. - Бібліографія : С.117 : 9 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкольная педагогика -- дошкольное образование -- качество образования -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- якість освіти
Анотація: Мета статті - розкрити підходи до розв'язання проблеми управління якістю дошкільної освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Нечай, Світлана (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 86-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- музика -- вплив музики -- розвиток особистості -- педагогічний потенціал музики -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- педагогічна освіта -- музыка -- влияние музыки -- развитие личности -- педагогический потенциал -- музыка -- дошкольное образование -- дошкольное воспитание -- педагогическое образование
Анотація: Обгрунтовується доцільність використання музики як одного із засобів цілісного й різнобічного розвитку дитини, що дає підстави для постановки проблеми музично-педагогічної підготовки вихователів до професійно-педагогічної діяльностів дошкільному закладі на принципово нових засадів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми




    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти; заступник декана з наукової роботи факультету педагогіки і психології).
    Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- педагогические кадры -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- воспитатели дошкольных учебных заведений -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- моральне виховання -- моральное воспитание -- підготовка фахівців дошкільних закладів -- подготовка специалистов дошкольных учреждений -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні плани -- учебные планы
Анотація: Піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\




    Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди; науковий керівник Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
    Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні проекти -- гнаучно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- початкова освіта -- начальное образование -- академічно здібні учні -- академично способные ученики -- дидактична модель -- дидактическая модель -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- проектні класи -- проектные классы -- моделі меритократичної освіти -- модели меритократического образования -- модель збагачення -- модель обогащения -- модель проблематизації -- модель проблематизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- ситуації успіху -- ситуации успеха
Анотація: Охарактеризовано теоретико-методологічні, методичні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливисті організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: система пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; науковий консультант Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор Харківської гімназії № 169); Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України" \о произв.\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Харківська гімназія № 169 \о ней\




    Растеряєва, Н. О. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД АР Крим).
    Організаційні та методичні засади проведення заходів "Тижня безпеки дитини" / Н. О. Растеряєва, В. Е. Бломквіст // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 8. - С. 22-24. - (Методичні матеріали). - Бібліогр. наприкінці ст.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

   Україна
    Украина

    АР Крим

    АР Крым

Кл.слова (ненормовані):
безпека дитини -- методичні матеріали -- методические материалы -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- безопасность ребенка -- навчально-виховна робота -- учебно-воспитательная работа -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- цивільний захист -- гражданская защита -- особиста безпека -- личная безопасность -- комплексне об'єктове тренування -- комплексная объектовая тренировка -- регіони України -- регионы Украины -- тижні безпеки дитини -- недели безопасности детей
Анотація: Опис спеціальних навчально-організаційних заходів Тижня безпеки дитини, які стали завершальним етапом практичного закріплення у дітей знань щодо безпеки життєдіяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Бломквіст, В. Е. (заступник начальника Республіканських курсів з навчально-виробнтчої роботи НМЦ ЦЗ та БЖД АР Крим)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Білих, Н. (завідувач курсів ЦО м. Алчевська).
    "Тиждень безпеки дитини" в м. Алчевську / Н. Білих // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 8. - С. 17-18 : фотогр. - (Життя навчальних закладів)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Дошкольное воспитание
   Дошкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- безпека дітей -- безопасность детей -- безпечна поведінка дітей -- безопасное поведение детей -- навчання дітей -- обучение детей -- тижні безпеки дитини -- недели безопасности детей
Анотація: Про навчання дітей в дошкільних навчальних закладах правилам безпечної поведінки в несприятливих побутових та нестандартних ситуаціях.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Джерельце, дошкільний навчальний заклад № 12 \о нем\; Золоте яблучко, дошкільний навчальний заклад № 21 \о нем\; Струмочок, дошкільний навчальний заклад № 25 \о нем\; Веселе літо, тематичне музично-спортивне свято \о произв.\; Чарівна квітка, гра-заняття \о произв.\; Радість, дошкільний навчальний заклад № 27 \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кузьменко, Віра (доктор психологічних наук; професор).
    Як підготовлений наш випускник? : моніторінг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят / В. Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- старші дошкільники -- індивідуальний підхід -- пізнавальна діяльність -- навчальна діяльність -- начальная школа -- старшие дошкольники -- индивидуальный подход -- познавательная деятельность -- обучающая деятельность
Анотація: Моніторінг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість побудувати траєкторію подальшої навчально-пізнавальної діяльності вихованців, оцінити свою роботу, знайти помилки та виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи. Як успішно організувати таку роботу, дізнаєтесь з поданої статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Індивідуальні навчальні досягнення старшого дошкільника, опитувальник для педагогів \о произв.\




    Скрипник, Тетяна (доктор психологічних наук; завідуючий лабораторією корекції розвитку дітей з аутизмом).
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Освіта. Педагогіка

   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- аутичні діти -- аутичные дети -- практичний психолог -- логопед -- музичні заняття -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- фізичний розвиток -- практичный психолог -- музыкальные занятия -- коммуникативно-речевое развитие -- физическое развитие -- освітній процес -- образовательный процесс -- соціально-емоційний розвиток -- социально-эмоциональное развитие -- сенсорна інтерація -- сенсорная интеграция -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование
Анотація: Присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




   
    Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України від 07. 04. 2015 р. № 1/9-179 // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04(4Укр)к1 + 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база освіти -- нормативно-правовая база образования -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- листи МОН -- письма МОН -- інструктор з фізкультури -- инструктор по физкультуре
Анотація: До редакції журналу звертаються читачі зі скаргами на те, що деякі місцеві органи управління освітою скорочують посади інструкторів з фізкультури, посилаючись на зміни у Законі України "Про фізичну культуру і спорт". Відділ дошкільної освіти МОН України дав роз'яснення щодо неправомірності таких скорочень і підготував лист, який підтверджує необхідність збереження посади інструктора з фізкультури в дошкільному закладі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Бобир, Валентина (головний спеціаліст з питань освіти, молоді та спорту).
    Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу / В. Бобир // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 20-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні заклади -- дошкольные учреждения -- рейтинги дитсадків -- рейтинги детсадов -- імідж дитсадків -- иммидж детсадов -- конкурентоспроможність дитсадків -- конкурентоспособность детсадов -- методи оцінювання конкурентоспроможності -- методы оценивания конкурентоспособности
Анотація: Дається відповідь на запитання як забезпечити конкурентоспроможність закладу

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Мельніченко, Юлія (інструктор-викладач з пластик-шоу).
    Пластик-шоу-атлетико / Ю. Мельніченко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 24-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- фізкультурна казка -- вправи -- физическое воспитание -- физкультурная сказка -- упражнения -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- фемінізація дошкільної освіти -- феминизация дошкольного образования -- різностатеве фізичне виховання -- разнополое физическое воспитание -- пластик-шоу-атлетико -- гендерний підхід -- гендерный подход -- педагоги-жінки -- педагоги-женщины -- вихованння мужності у хлопчиків -- воспитание мужества у мальчиков
Анотація: Гендерний підхід в українській дошкільній освіті, на жаль, досі здебільшого залишається декларативним. Втілювати його в практику роботи з дітьми непросто, однак необхідно. В цетрі уваги цієї статті фізичне виховання хлопчиків.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Мужні моряки, горизонтальний пластичний балет для хлопчиків 6-го року життя \о произв.\




    Самошкіна, Лариса (вихователь).
    Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Л. Самошкіна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- экологическое воспитание -- ігри -- діти середньої групи -- дети средней группы -- інтегровані заняття -- интегрированные занятия -- вправи -- фізкультхвилинки -- игры -- упражнения -- физкультминутки -- бережное отношение к природе -- бережливе ставлення до природи
Анотація: Подано заняття з бережного ставлення до природи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\12.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Гусєва, Ольга (вчитель-логопед).
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- дисграфія -- мовленнєвий розвиток -- ігри -- логопедия -- дисграфия -- речевое развитите -- игры -- індивідуальне логопедичне заняття -- индивидуальные логопедические занятия
Анотація: У зв'язку зі значною поширеність дисграфії (порушення письма) у молодших школярів потрібно якомога раніше розпочинати роботу з виявлення відхилень у мовленнєвому розвитку дошкільнят, їх комплесної корекції та профілактики. Важливу роль у цьому процесі відіграють індивідуальні заняття логопеда з дітьми. Приклад одного з них подано у статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\13.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




   
    Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей / Н. Шахрай [и др.] // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 34-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
танці -- пісні -- танцы -- песни -- музыкальные фестивали -- музикальні фестивалі -- Международный день защиты детей -- Міжнародний день захисту дітей -- сценарії фестивалів -- сценарии фестивалей
Анотація: Пропонується сценарій фестивалю до Міжнародного дня захисту дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\14.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Шахрай, Наталія (завідувач); Байдюк, Сніжана (вихователь-методист); Німчук, Наталія (вихователь); Пукальська І., Ірина (вихователь); Лукащук О., Ольга (музичний керівник); Шевченко, Олександр Олександрович (співак; композитор; продюсер; поет) \про нього\; Рахманінов, Сергій Васильович (російський композитор; піаніст; диригент ; 1873-1943); Сінатра, Френк (актор; співак ; 1915-1998) \про нього\; Гросу, Аліна (співачка ; 1995-) \про неї\; Мазур, М. (поет; композитор) \о нем\; Красуляк, З. (поет; композитор) \о нем\; Старенький трамвай, театралізоване дійство \о произв.\; На літній галявині, хореографічна композиція \о произв.\; Спи, моя донечко, спи, моє сонечко, пісня \о произв.\; Італійська полька, танок \о произв.\; Hello, Dolly, пісня \о произв.\; Я маленька бджілка, пісня \о произв.\; Топ-топ, пісня \о произв.\; Тіко-тіко, самбаріто \о произв.\; Мама, пісня \о произв.\; Нова Україна, пісня \о произв.\; Мама-янгол, хореографічна композиція \о произв.\Танок бджілок і жуків \о произв.\; Стиляги, танок \о произв.\; Танок джентельменів \о произв.\; Український таночок парами \о произв.\; Танок ляльок \о произв.\; Танок з татами \о произв.\; Намалюю літо, хореографічна композиція \о произв.\; Наші діти - наші квіти, хореографічна композиція \о произв.\; Квіточка, пісня \о произв.\; Віночок, пісня \о произв.\; Президент&Амазонка, гурт \о нем\




    Ярич, Людмила (завідувач відділу дошкільних, позашкільних навчальних закладів та виховної роботи управління освіти і науки Броварської міської ради).
    Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкільники -- дошкольники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- формування успішної особистості -- формирование успешной личности -- педагогічні процеси -- педагогические процессы -- казкові ігрові технології -- сказочные игровые технологии -- програми розвитку дітей -- программы развития детей -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Проаналізовано досвід роботи Центру розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради Київської області як Школи радості та сили розуму в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня. Розглянуто шляхи формування успішної та впевненої особистості дошкільника.


Дод.точки доступу:
Центр розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання - Школа радості та сили розвитку \о ней\




    Спичак, Марія (практичний психолог-методист; практичний психолог Центру розвитку дитини).
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 56-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- дошкільники -- дошкольники -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению -- адаптація -- адаптация -- психічна адаптація дошкільників -- психическая адаптация дошкольников -- практичні психологи -- практические психологи -- психологічний супровід дошкільників -- психологическое сопровождение дошкольников
Анотація: Розкрито зімст понять "особистісно орієнтований підхід", "адаптація", "навчальна мотивація". Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об'єднанні для реалізації моделі Школи життєвого успіху.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\




    Горяїнова, Ганна (звступник директора з навчально-виховної роботи).
    Програма "Я здоровий" у створенні здоров'язбережувального середовища для дошкільнят / Г. Горяїнова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 49-52 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные учреждения -- дошкільники -- дошкольники -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- оздоровлення дошкільнят -- оздоровление дошкольников -- лікувально-профілактичні заходи -- лечебно-профилактические меры -- оздоровчі роботи -- оздоровительные работы -- програми оздоровлення -- программы оздоровления -- фізичні вправи -- физические упражнения -- загартування -- закалка -- досвід шкіл -- опыт школ -- дитячі садки -- детские сады
Анотація: Висвітлюється питання оздоровлення дітей в умовах дитячого садка, впровадження в систему роботи дошкільного закладу різноманітних засобів, форм роботи, що сприяють поліпшенню стану здоров'я дошкільників. Зазначено, що в програмі для оздоровлення дитячого організму використовуються методи, які знижують рівень захворюваності, підвищують імунітет, створюють умови здоров'язбережувального середовища.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\; Я здоровий, програма \о ней\




    Кравчук, Неля (аспірант кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини).
    Модель формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 49-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- майбутні вихователі -- будущие воспитатели -- моделі формування здоров'язбережувальної компетентності -- модели формирования здоровьесберегающих компетентностей -- структура моделей -- здоров'язбережувальні компетентності -- здоровьесберегающие компетентности -- сутність методу моделювання -- сущность метода моделирования -- етапи розроблення моделі -- этапы разработки модели -- експериментальні моделі -- экспериментальные модели -- загальнодидактичні принципи навчання -- общедидактические принципы обучения -- педагогічні умови результативності -- педагогические условия результативности -- педагогічні засоби навчання -- педагогические средства обучения
Анотація: Розкрито питання формування здоров'язбереужвальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів під час професійної підготовки. Обгрунтовано доцільність педагогічного моделювання та проаналізовано сутність поняття "модель", "моделювання". Охарактеризовано структуру моделі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.