Рябченко, Володимир.
    Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: педагогічний процес у вищій школі
   педагогический процесс в вузе

   педагогічні технології

   педагогические технологии

   виховання особистості

   воспитание личности

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- автономія -- освіта -- вищі навчальні заклади -- виховне середовище -- соціалізація
Анотація: Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)