65.43в7-5
   К 78


    Красікова, С. І. (аспірантка; Європйський університет; Україна).
    Застосування маркетингу в сфері послуг / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- структурные классификации услуг -- структурні класифікації послуг -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- тлумачення термінів -- толкование терминов
Анотація: Проведено ретроспективний аналіз розвитку маркетингу послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування маркетингу послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до маркетингу сфери послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23


   65.43в7-5
   В 20


    Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія
Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)




    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка комунікативної політики підриємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - P95-99 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная политика -- комунікативна політика -- неосязаемость услуг -- невідчутність послуг -- продвижение услуг -- просування послуг -- повышение осязаемости -- підвищення відчутності -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства
Анотація: Проаналізовано особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Стоіца, Єлєна (аспірант факультету міжнародного підприємництва та економіки Університету економічних досліджень; м.Будапешт; Угорщина).
    Процесс європейської стандартизації крізь призму концепції національної культури [Текст] / Є. Стоіца // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 23-32 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.206(4)ц
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
европейская стандартизация услуг -- європейська стандартизація послуг -- европейские стандарты -- європеймькі стандарти -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- культурометрические измерения -- культурометричні виміри -- модель Хофстеде -- национальная культура -- національна культура -- общеевропейская идентичность -- загальноєвропейська ідентичність -- социально-демографическая аналитика -- соціально-демографічна аналітика -- Хофстеде модель
Анотація: Акцент зроблено на пошуку вірного балансу між процесом стандартизації, розвитком загальноєвропейської ідентичності та національним виміром ідентичності. Представлено переважно кількісне дослідження, що спирається на загальноєвропейський масив стандартів, кількісні показники за Євробарометром та культурні виміри за моделлю Хофстеде. Соціально-демографічний аналіз доводить, що найбільш часто згадувані показники загальноєвропейської та національної ідентичностей мають бути враховані в процесі стандартизації в секторі послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Евробарометр, международный рейтинг \о произв.\; Европейский Союз, международная организация \о нем\