Савчук, Вадим (аспірант Національного університету ДПС України).
    Напрями удосконалення формування фінансових ресурсів дошкільних закладів освіти / В. Савчук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 17-21. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Хмельницька область

Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- дошкільні заклади освіти -- фінансові ресурси -- фінансування освіти -- страхові послуги -- страхування освіти -- страховий фонд -- освітні послуги -- экономика образования -- дошкольные учебные заведения -- финансовые ресурсы -- финансирование образования -- страховые образования -- страховой фонд -- образовательные услуги
Анотація: Присвячено проблемам формування фінансових ресурсів дошкільних закладів освіти. Запропоновано фінансувати частину потреб дошкільних закладів освіти за допомогою страхування освітніх послуг. Розраховано мінімальний страховий тариф та потенційний розмір страхового фонду.


Дод.точки доступу:
Данілов , Олександр (кандидат економічних наук Київського інституту менеджменту)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шаповал, Стелла (кандидат економічних наук Одеського національного політехнічного університету).
    Створення регіональних центрів фундаментальних досліджень та освіти у контексті зміни освітньої парадигми / С. Шаповал // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-46 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2008 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- освітні парадигми -- парадигми освіти -- зміна парадигм -- індустриальне суспільство -- постіндустріальне суспільство -- науковці -- науково-дослідні організації -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- экономика образования -- образовательные парадигмы -- парадигмы образования -- смена парадигм -- индустриальное общество -- постиндустриальное общество -- ученые -- научно-исследовательские организации -- ВУЗы -- высшие учебные заведения
Анотація: Досліджено проблеми зміни освітньої парадигми у контексті сучасних викликів глобальної економіки та переходу до постіндустріального суспільства. Запропоновано створення регіональних Центрів фундаментальних досліджень та освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пукач, Ольга Олексіївна (аспірантка; ДННУ "Академія фінансового управління").
    Вдосконалення системи фінансування закладів культури і мистецтва в Україні / О. О. Пукач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 32-35 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система фінансування закладів культури та мистецтва -- фінансування закладів культури -- фінансування культури -- фінансування закладів мистецтва -- вартість суспільної послуги -- видаткові потреби культури -- стандарт суспільної послуги -- бюджетні видатки на культуру -- економічне моделювання -- послуги закладів культури -- платні послуги закладів культури -- система финансирование учреждений культуры и искусства -- финансирование учреждений культуры -- финансирование культуры -- финансирование учреждений искусства -- стоимость общественной услуги -- расходные потребности культуры -- бюджетные расходы на культуру -- экономическое моделирование -- услуги учреждений культуры -- платные услуги учреждений культуры
Анотація: Досліджено методику визначення видаткових потреб у сфері культури та мистецтва, алгоритм формування вартості послуг, що надаються закладами культури та мистецтва. Надано пропозицій щодо вдосконалення методики розрахунку вартості відповідних послуг в умовах переходу від утримання установ до фінансування на договірних засадах.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лайс, Леонід (аспірант).
    Предпринимательский университет как новая форма образовательного учреждения [Текст] / Л. Лайс // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 7. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

Кл.слова (ненормовані):
академічне підприємнцтво -- академическое предпринимательство -- підприємницькі університети -- предпринимательские университеты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- академічний капіталізм -- академический капитализм -- ринкова діяльність університетів -- рыночная деятельность университетов -- характеристики підприємницького університету -- характеристики предпринимательского университета
Анотація: Раскрыты механизмы и закономерности развития экономической функции университетов, становления предпринимательских университетов. Проведен анализ сущности предпринимательского университета на основе существующих подходов к его определению. Выделены основные характеристики предпринимательского университета. Раскрыты особенности процесса реализации экономической функции предпринимательского университета.





    Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки).
    Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів [Текст] / І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 43-55 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
венчурні фонди -- освітній стартап -- портфельні інвестори -- бізнес-ангели в освіті -- венчурне інвестування освітніх стартапів -- інновації в освіті -- інвестиції в інновації -- ринок венчурного капіталу -- зарубіжний досвід -- фінансування онлайн-освіти -- EdTech-компанії -- освітні заклади групи К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофільні освітні платформи -- сервіси кредитування освіти -- інвестиційні ризики -- досвід зарубіжних освітніх компаній -- тьюторство -- центри оцінювання знань -- центри тестування здібностей -- венчурные фонды -- образовательный стартап -- портфельные инвесторы -- бизнес-ангелы в образовании -- венчурное инвестирование образовательных стартапов -- инновации в образовании -- инвестиции в инновации -- рынок венчурного капитала -- зарубежный опыт -- финансирование онлайн-образования -- EdTech-компании -- образовательные учреждения группы К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофильные образовательные платформы -- сервисы кредитования образования -- инвестиционные риски -- центры оценивания знаний -- центры тестирования способностей
Анотація: Розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти. Надано аналітичну оцінку динаміки венчурних інвестицій у проекти різних сегментів освітньої індустрії (шкільне, університетське, корпоративне навчання). Визначено найдорожчі ЕdTech-компанії за величиною залучених інвестицій. Встановлено, що лідером на ринку онлайн-освіти уже кілька років поспіль залишаються Сполучені Штати Америки, на які припадає найбільша частка венчурних інвестицій. Обґрунтовано перспективні ніші для вкладення коштів венчурних інвесторів, серед яких на особливу увагу заслуговують освітні заклади групи К12, ринок VR- та АR-рішень (віртуальної і доповненої реальності) для освіти, мікронавчання, онлайн-репетиторство, широкопрофільні освітні платформи, котрі надають послуги зі здобуття вищої освіти та додаткового професійного навчання, сервіси з кредитування освіти та ін. Основними перепонами на шляху поступу венчурної індустрії в Україні є відсутність економічних стимулів, що забезпечують допустимий рівень ризику для інвесторів із метою залучення прямих інвестицій у перспективні освітні стартапи, та нерозвинутість інфраструктури, яка мала би забезпечити формування в освітній сфері України нових і подальший розвиток уже діючих стартапів, котрі могли б стати об’єктом прямого інвестування. Запропоновано ряд заходів, які сприяли б залученню “бізнес-ангелів” та портфельних інвесторів до розвитку національного ринку онлайн-освіти на основі нових інноваційних досягнень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Підгорний, А. З. (кандидат економічних наук; професор; завкафедрою статистики).
    До питання про оптимізацію мережі вищих навчальних закладів в Україні [Текст] / А. З. Підгорний, Т. С. Корольова // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 8. - С. 60-72 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- система вищої освіти -- система высшего образования -- мережа вищих навчальних закладів -- сеть высших учебных заведений -- структура ВНЗ -- структура ВУЗ -- прогнозні розрахунки -- прогнозные расчеты -- прогнозна чисельність випускників -- прогнозная численность выпускников -- науково-педагогічний потенціал -- научно-педагогический потенциал -- структура мережі ВНЗ -- структура сети ВУЗ -- реформи вищої школи -- реформы высшей школы -- кількість ВНЗ -- количество ВУЗ -- досвід європейських країн -- опыт европейских стран
Анотація: Досліджено динаміку, стан та особливості формування сучасної мережі вищих навчальних закладів в Україні. На підставі здійсненого аналізу наведено об'єктивні причини необхідності реформування мережі вищих навчальних закладів, запропоновано шляхи її оптимізацїї з адаптацією до сучасних умов. Визначено позитивні результати та негативні наслідки такої реформи.


Дод.точки доступу:
Корольова, Т. С. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник науково-дослідної частини)




    Гринькевич, Ольга Степанівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри статистики економічного факультету ).
    Кадровий потенціал вищої освіти і науки України у контексті інноваційної активності її регіонів [Текст] / О. С. Гринькевич // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 113-119 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- наука -- кадровий потенціал -- фахівці вищої кваліфікації -- кореляційний аналіз -- інноваційна діяльність -- регіони України -- высшее образование -- кадровый потенциал -- специалисты высшей квалификации -- корреляционный анализ -- инновационная деятельность -- регионы Украины
Анотація: Здійснено економіко-статистичний аналіз взасмозв ’язку показників кадрового потенціалу вищої освіти та науки в регіонах України і результатів інноваційної діяльності. Виявлено, що для регіонів України характерною с значна асиметрія кількості фахівців вищої кваліфікації, а також гостра проблема їх збереження у Донецькій і Луганській областях. Доведено щільний характер досліджуваного зв 'язку за такими показниками інноваційного розвитку, як кількість інноваційно-актившіх підприємств, обсяги створених і впроваджених передових технологій. На регіональному рівні підтверджено висновок про те, що Україна втрачає кадровий потенціал на етапі правового захисту та комерціалізації наукових ідей. Сформульовано висновки, що визначальними чинниками підвищення ефективності використання кадрового потенціалу інноваційного розвитку регіонів с: зростання попиту на інновації серед усіх суб ’єктів регіональної економіки; реалізація взаємовигідних форм співробітництва інститутів науки, вищої освіти та бізнесу в інтересах конкурентоспроможності розвитку кожного з них; використання різноманітних інструментів інформаційної політики для популяризації інноваційних розробок і підвищення рівня інноваційної культури у різних сферах життєдіяльності регіону.





    Азад, Мусаев (диссертант).
    Организационная и экономическая оценка реформ, проведенных в сфере науки и высшего образования [Текст] / Мусаев Азад // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 45-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
системы образование -- системи освіти -- механизмы сотрудничества -- механізми співробітництва -- система высшего образования -- система вищої освіти -- научно-исследовательские предприятия -- науково-дослвдні підприємства -- производстводственные предприятия -- виробничі підприємства -- наука и образование -- наука і освіта -- государственные стратегии -- державні стратегії
Анотація: Посвящена проблемам интеграции науки и образования в Азербайджанской Республике. Предпринята попытка оценить существующий в Азербайджане механизм сотрудничества между наукой и образованием и его эффективность. Автором проанализированы не только система образования в целом, но и существующее положение в сфере взаимосвязей между высшим образованием, научно-исследовательскими и производственными предприятиями, тесно связанными с наукой и производством. Автор связывает эти две сферы непосредственно с производством, указывает, что за годы независимости были приняты многочисленные нормативно-правовые акты по образованию. Автор предлагает конкретные пути для вывода азербайджанской науки и образования из кризисной ситуации.


Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Азербаджан \о произв.\; Государственная Стратегия по развитию образования в Азербайджанской Республике \о произв.\




    Станкевич, І. В. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри менеджменту та маркетингу).
    Комплексний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності випускників освітніх організацій в контексті вимог працедавців [Текст] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 71-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність випускника -- конкурентоспособность выпускников -- комплесний підхід до оцінки -- комплексный подход к оценке -- показники конкурентоспроможності випускників -- показатели конкурентоспособности выпускников -- випускники освітніх організацій -- выпускники образовательных организаций -- оцінка рівня конкурентоспроможності -- оценка уровня конкурентоспособности -- якісні показники конкурентоспроможності -- качественные показатели конкурентоспособности
Анотація: Запропоновано комплексний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності випускників освітніх організацій, заснований на системі кількісних та якісних показників. Наведено послідовність проведення комплексної оцінки та представлено інтерпретацію результатів оцінки на прикладі випускників із спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) освітнього рівня.


Дод.точки доступу:
Борисевич, Є. Г. (старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу)




    Євсейцева, О. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу).
    Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 77-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- освітні послуги -- образовательные услуги -- маркетинг освітніх послуг -- маркетинг образовательных услуг -- розробка маркетингових стратегій -- разработка маркетинговых стратегий -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- етапи маркетингових стратегій -- этапы маркетинговых стратегий
Анотація: Визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. Представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.


Дод.точки доступу:
Новіков, Д. В. (магістр напряму підготовки "Комунікаційний маркетинг")




    Сало, А. В. (асистент кафедри міжнародних економічних відносин).
    Пріоритетні напрями вдосконалення фінансового забезпечення вищої освіти в Україні [Текст] / А. В. Сало // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 80-84 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- фінансування вищої освіти -- финансирование высшего образования -- державне субсидіювання -- государственное субсидирование -- бюджетне фінансування ВНЗ -- бюджетное финансирование ВУЗ -- державне замовлення -- государственный заказ -- державний кредит -- государственный кредит
Анотація: Розглянуто особливо актуальне питання фінансового забезпечення вищої освіти України. Проаналізовано стан та недоліки законодавчої підтримки вищої школи, на основі чого автором запропоновано ряд практичних рекомендацій у вигляді пріоритетних напрямів покращення фінансового забезпечення вищої школи, в тому числі включаючи корективи у законодавчій базі освітянського сектору України.





    Довлатова, Мехрибан Тельман кызы (диссертант кафедры "Бухгалтерский учёт и аудит").
    О некоторых аспектах организации учета в учреждениях образования [Текст] / Мехрибан Тельман кызы Довлатова // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 7. - С. 58-61 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
платное обучение -- платне навчання -- высшее образование -- вища освіта -- программы финансовой поддержки образования -- програми фінансової підтримки освіти -- расходы на образование -- витрати на освіту -- себестоимость образовательных услуг -- собівартість освітніх послуг -- калькуляция -- калькуляція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: Рассмотрены некоторые аспекты организации учета в учреждениях образовательной системы Азербайджана. Особое внимание уделено правилам пользования в различных формах государственной финансовой поддержки для абитуриентов и студентов, не имеющих материальной возможности, но обладающих желанием и способностью получения высшего образования, а также проблемам, возникающим при осуществлении соответствующих бухгалтерских операций.





    Мрихіна, О. Б. (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри економіки підприємства та інвестицій).
    Дослідження трансферу технологій, розроблених у вищих навчальних закладах, на засадах системного підходу [Text] / О. Б. Мрихіна // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 8. - P34-37 : табл. - текст статті на англійській мові. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
трансфер технологій -- вищі навчальні заклади -- ефективність управління трансфером технологій -- системний підхід -- науково-технологічний розвиток -- трансфер технологий -- высшие учебные заведения -- эффективность управления трансфером технологий -- системный подход -- научно-технологическое развитие
Анотація: Обгрунтовано доцільність трактування явища трансферу технологій, розроблених у вищих начальних закладах (ВНЗ), у підприємницькі структури із позицій системного підходу, що дає змогу підвищити ефективність управління трансфером технологій та реагування ВНЗ на запити ринку. Встановлено характеристики системи трансферу технологій, розроблених у ВНЗ, досліджено взаємодію частин системи трансферу технологій, розроблених у ВНЗ. Запропоновано визначення трансферу технологій, розроблених у ВНЗ як системи, що на відміну від відомого широкого розуміння цього явища, фокусує увагу на цілісності процесів та взаємозв'язків між ними у межах трансферу технологій, що походять з академічного середовища. Розглянуто особливості провадження трансферу технологій, розроблених у ВНЗ, у підприємницькі структури на підставі розуміння його як системи.





    Кучин, С. П. (кандидат економічних наук; доцент; старший науковий співробітник наукового відділу з проблем державної безпеки).
    Напрями удосконалення фінансово-економічного механізму державного управління сферою культури в Україні [Текст] / С. П. Кучин // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 8. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
фінансування культури -- державна культурна політика -- культура -- театральне мистецтво -- управління культурою -- диверсифікація культурної політики -- финансирование культуры -- государственная культурная политика -- театральное искусство -- управления культурой -- диверсификация культурной политики
Анотація: Досліджено сучасні умови реалізації фінансово-економічного механізму державного управління сферою культури в Україні. Акцент дослідження зроблено на аналізі специфіки фінансування сфери театрального мистецтва як частини сфери культури та об'єкту державного регулювання. Зазначено, що проблема фінансового забезпечення для сфери театрального мистецтва якнайяскравіше відображає складність та актуальність проблеми фінансування закладів сфери культури з огляду на високу "капіталоємність" театральної справи. Зроблено висновок, що державна економіко-фінансова стратегія розвитку сфери культури повинна вирішувати взаємопов'язані проблеми, перша з яких полягає у сприянні пошуку реальних джерел та оптимальної моделі фінансування, друга — в контролі за ефективним використання отриманих фінансових ресурсів. Ефективне вирішення проблеми стабільного фінансового забезпечення відтворювального процесу в сфері культури можливо тільки за допомогою оптимального поєднання різних існуючих моделей фінансування та дотримання принципів державної культурної політики.





    Мартинова, Лілія Борисівна (кандидат філологічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародних відносин).
    Проблеми та новітні тенденції розвитку освітньо-кваліфікаційного потенціалу населення України [Текст] / Л. Б. Мартинова // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 45-55. - Бібліогр.: с. 54-55. - табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
людський потенціал -- освітньо-кваліфікаційний потенціал -- освіта впродовж життя -- старіння населення -- ринок праці -- человеческий потенциал -- образовательно-квалификационный потенциал -- образование в течении жизни -- старение населения -- рынок труда
Анотація: Висвітлено проблеми розвитку та ефективної реалізації освітньо-кваліфікаційного потенціалу населення. Підкреслено, що ефективність відтворення освітньо-кваліфікаційного потенціалу залежить від того, наскільки гнучко система освіти реагує на параметри зовнішнього середовища, які не завжди узгоджуються між собою в умовах ринкової економіки. Основними проблемами розвитку освітньо-кваліфікаційного потенціалу в Україні виділено: недостатнє охоплення дітей дошкільними закладами, проблему модернізації і підвищення якості професійно-технічної освіти, структурні викривлення в системі вищої освіти, проблему забезпечення високої якості підготовки спеціалістів, низьку ефективність професійної орієнтації.





    Загорський, Володимир Степанович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; директор Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Освіта як визначальний фактор забезпечення сталого розвитку національної економіки [Текст] / В. С. Загорський // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 23-30. - Бібліогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
людський капітал -- человеческий капитал -- система освіти -- система образования -- тенденції сучасної освіти -- тенденции современного образования -- підсумки розвитку системи освіти -- итоги развития системы образования -- економіка знань -- экономика знаний
Анотація: Проблема формування людського і соціального капіталу тісно пов’язана з функціонуванням системи освіти. З позицій системного підходу освіта є функціональним інститутом соціуму, який має свою структуру і специфічну мету функціонування. Ускладнення соціально-виробничих, інформаційно-інтелектуальних зв’язків у процесах цивілізаційного розвитку породжує підвищені вимоги до функціонування соціальної і виробничої підсистем, які можуть бути вирішені лише за допомогою освіти. Функціонування системи освіти - це не просто передача знань і розвиток особи, але й інтелектуальний супровід соціально-економічного розвитку.





    Кузьмін, Олег Євгенович (доктор економічних наук; професор; директор інституту економіки і менеджменту).
    Чинники забезпечення якості державного управління освітянською діяльністю ВНЗ [Текст] / О. Є. Кузьмін, М. Л. Яструбський // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 36-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
чинники забезпечення якості -- факторы обеспечения качества -- систематизація чинників -- систематизация факторов -- державне управління освітою -- государственное управление образованием -- чинники державного управління -- факторы государственного управления -- якість державного управління освітою -- качество государственного управления образованием -- вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: Проведено огляд провідних систем державного управління вищою школою, включаючи вітчизняну. Наведено перелік чинників, що знаходять прояв у якісних характеристиках державного управління освітянською діяльністю. Запропоновано схему систематизації чинників, які покликані забезпечити якість державного управління освітянською діяльністю вищої школи. Наведено обгрунтування чинників, описано їх прояв у системі державного управління, спираючись на вітчизняний і зарубіжний досвід. Проведено опис основних характеристик освітянської політики, яка для кожної держави є специфічною через неоднаковий рівень економічного розвитку.


Дод.точки доступу:
Яструбський, Михайло Ярославович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри обліку та аналізу)




    Грищенко, Іван Михайлович.
    Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з наукоємним бізнесом і вищою освітою як чинник підвищення якості освіти / І. М. Грищенко // Легка промисловість. - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

Кл.слова (ненормовані):
партнерство у підготовці кадрів -- партнерство в подготовке кадров -- співробітництво навчальних закладів із роботодавцями -- сотрудничество учебных заведений с работодателями -- спільні інтереси бізнесу й освіти -- общие интересы бизнеса и образования -- кластери -- кластеры -- вища освіта -- высшее образование -- форми співпраці -- формы сотрудничества
Анотація: Проаналізовано сучасні інноваційні зміни в інтеграції науки, освіти та бізнесу. Розглянуто деякі аспекти освітньої практики взаємодії ВНЗ із промисловими підприємствами, пов 'язані з пошуком нового ефективного формату взаємовідносин між наукою, системою вищої освіти та бізнесом в Україні.
The article analyzes the current innovative changes related to the integration of science, education and business. Specific aspects of education institutions' cooperation with industrial enterprises are considered in the context of searching for new efficient ways of cooperation within the "innovative triangle" Science - Education - Business in Ukraine.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Легка_промисловість_2017_02\1.pdf




    Ловінська, Л. Г. (доктор економічних наук; професор; член Методологічної ради з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України; заступник директора з наукової роботи).
    Фінансування державних послуг у контексті визначення понятійно-термінологічного апарату [Текст] / Л. Г. Ловінська, С. В. Даниленко // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 11. - С. 7-20 : табл.; 3-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове регулювання -- державні послуги -- освітні послуги -- фінансування державних послуг -- фінансування освіти -- освітні послуги -- собівартість освітніх послуг -- нормативно-правовое регулирование -- государственные услуги -- образовательные услуги -- финансирование государственных услуг -- финансирование образования -- образовательные услуги -- себестоимость образовательных услуг
Анотація: Досліджено підходи до конкретизації визначення послуг в законодавстві, котре регулює різні сфери державного сектору економіки з урахуванням галузевої специфіки; встановлено ознаки галузевої дефініції послуги, що впливатимуть на формування механізмів фінансування й розрахунок її вартості (на прикладі освітніх послуг). Запропоноване визначення освітньої послуги для здобувача певного рівня вищої освіти відповідно до стандартів освіти та освітньої діяльності, котре розкриває сутність послуги для її одержувача, а для освітнього закладу тлумачить її як задоволення запиту одержувача, процес надання послуги. Дослідження проведене на прикладі освітніх послуг, що надаються вищими навчальними закладами III—IV" рівнів акредитації, та на основі розрахунків середньої вартості підготовки бакалавра, магістра, аспіранта й докторанта ВНЗ України за 2015-2016 pp., виконаних ДННУ "Академія фінансового управлін¬ня" на доручення Міністерства освіти і науки України.


Дод.точки доступу:
Даниленко, С. В. (директор); Міністерство освіти і науки України \о нем\Академія фінансового управління Міністерства фінансів України \о ней\; Європейська кредитної трансферно-накопичувальна система \о ней\




    Осецький, В. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки).
    Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті онлайн-курси -- освітні стартапи -- навчальний хаб -- монетизація освіти -- інновації в освіті -- освітні онлайн-курси -- освітні платформи -- система дистанційного навчання -- інтерактивні безкоштовні курси -- зарубіжний досвід -- массовые открытые онлайн-курсы -- образовательные стартапы -- учебный хаб -- монетизация образования -- инновации в образовании -- образовательные онлайн-курсы -- образовательные платформы -- система дистанционного обучения -- интерактивные бесплатные курсы -- зарубежный опыт
Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного форматьу навчання.


Дод.точки доступу:
Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки)