Сапрыкин, Д. Л. Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. - № 1. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ Кл.слова (ненормовані): ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Л 89 Калінічева, Г. Глобалізаційні виклики часу як детермінанта модернізаційних змін у системи вищої освіти України / Г. Калінічева> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 607: Філософські науки. - С. 90-97
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ Україна Украина Кл.слова (ненормовані): ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ВИЩА ОСВІТА Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л89 Савельєв, В. Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ Кл.слова (ненормовані): ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес Дод.точки доступу: Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Рябченко, Володимир. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: философия образования філософія освіти социология образования соціологія освіти Кл.слова (ненормовані): особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Поляков, М. В. Сучасний університет і філософія вищої освіти у ХХІ столітті / М. В. Поляков, В. С. Савчук> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 3-12 : табл.
Філософія освіти Украина Україна Австралия Австралія Дания Данія Франция Франція Германия Німеччина Япония Японія США Египет Єгипет Италия Італія Кл.слова (ненормовані): философия образования -- філософія освіти -- современный университет -- сучасний університет -- глобализация высшего образования -- глобалізація вищої освіти -- глобализационные процессы -- глобалізаційні процеси -- интернационализация высшего образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- массовизация высшего образования -- масовизація вищої освіти Дод.точки доступу: Савчук, В. С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романенко, М. І. Парадигмальний підхід до інтерперетації предмету філософії освіти / М. І. Романенко> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 111-116
Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): философия образования -- філософія освіти -- парадигмальный подход -- парадигмальний підхід -- философско-образовательная парадигма -- філософсько-освітня парадигма -- парадигмальные основы развития образования -- парадигмальні основи розвитку освіти -- парадигмы образования -- парадигми освіти -- философско-образовательная ситуация -- філософсько-освітня ситуація Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова). Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Дод.точки доступу: Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\ |
Стеценко, Катерина Володимирівна (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова). Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. В. Стеценко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Велика Британія Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- емпірізм -- філософія емпірізма -- философия эмпиризма -- освіта Великої Британії -- виховний процес -- освітній процес -- философия образования -- эмпиризм -- образование Великой Британии -- воспитательнный процесс -- образовательный процесс -- образование за рубежом -- освіта за кордоном Анотація: Проаналізовано становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії. Дод.точки доступу: Бекон, Френк (англійський філософ) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України). Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Инновации в образовании Інновації в освіті Кл.слова (ненормовані): національна система освіти -- зміст освіти -- інновації в освіті -- освітня діяльність -- науково-технічна творчість -- філософія освіти -- концепція стійкого розвитку -- национальная система образования -- содержание образования -- инновации в образовании -- образовательная деятельность -- научно-техническое творчество -- философия образования -- концепция устойчивого развития Анотація: Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії |
Похресник, Анатолій (кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України). Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- національна освіта -- криза виховання -- надвисокі технології -- освітні системи -- философия образования -- национальное образование -- кризис воспитания -- сверхвысокие технологии Анотація: Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України). Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): ноотехнології -- нооекологія -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- ноотехнологии -- нооэкология -- ноообщество -- устойчивое развитие -- нооразвитие -- солнечная энергетика Анотація: На прикладі соняшної енергетики доведено, що новітні наукові досягнення достатні для вирішення енергетичних та інших проблем людства. Завданням середньої і вищої школи є підготовка науковців найвищої кваліфікації. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА) Дод.точки доступу: Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України) |
Петрук, Вікторія (науковий співробітник ННДІУВІ). Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): сучасна освіта -- філософія освіти -- безперервна освіта -- інновації в освіті -- знання -- картина світу -- модернізація освіти -- дистанційна освіта -- современное образование -- философия образования -- непрерывное образование -- инновации в образовании -- знания -- картина мира -- модернизация образования -- дистанционное образование Анотація: В умовах сучасного соціуму формуються нові уявлення про освітню реальність, що лежить у проблемному полі нинішньої філософії освіти. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА) |
Вишневский, Михаил Иванович (доктор философских наук; профессор; член-корреспондент Академии образования Республики Беларусь). Культурно-образовательный философский синтез как предпосылка формирования интеллектуальной элиты / М. И. Вишневский> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 17-25. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): культурно-образовательный синтез -- интеллектуальная элита -- философское образование -- подготовка специалистов -- культурно-освітній синтез -- інтелектуальна еліта -- філософська освіта -- підготовка фахівців -- філософія освіти -- философия образования Анотація: Проанализарован феномен культурно-образовательного синтеза. На материалах, связанных с современной организацией философско-мировоззренческого образования, раскрывается значимость данного синтеза для подготовки специалистов, способных стать действительной интеллектуальной элитой общества. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Бойченко, М. (кандидат філософських наук; доцент; Київський національний університет ім. Т. Шевченка). Рецензія на монографію "Світанок Європи" / М. Бойченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 121-122 Рец. на Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття : монографія / В. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): формування нового вчителя -- європейська освіта -- вчителі -- формирование нового учителя -- европейское образование -- учителя -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- философия образования -- філософія освіти Утримувачі документа: НБ УІПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Волинка, Григорій (доктор філософських наук; професор; проректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова). Велич духовності / Г. Волинка> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 120-121 Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія -- навчальна література з гуманітарних дисциплін -- філософські знання -- философия -- учебная литература по гуманитарным дисциплинам -- философские знания -- рецензії на навчальні посібники -- рецензии на учебные пособия Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Губерський, Л. (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; Надзвичайний і повноважний посол України) \о нем\; Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Ільїн, В. \о нем\; Філософія освіти: Історія. Людина. Освіта \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Скиртач, Віолета (кандидат філософських наук; доцент Донбаського державного педагогічного університету; м. Слов'янськ). Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) / В. Скиртач, О. Періг> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- дисциплінарна влада -- знання -- філософія освіти -- высшее образование -- дисциплинарная власть -- знание -- философия образования -- суб'єкт вищої освіти -- субъект высшего образования Анотація: Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість, до репресивних механізмів зовнішньої суб'єктивації, суб'єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Періг, Олександр (кандидат технічних наук; Донбаська державна машинобудівна академія; м. Краматорськ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Базалук, Олег (доктор філософських наук; Київський університет туризму, економіки і права). Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- образ людини майбутнього -- планетарно-космічний тип особистості -- философия образования -- образ человека будущего -- планетарно-космический тип личности Анотація: Стратегічна ціль філософії освіти - формування планетарно-космічного типу особистості, образу людини майбутнього. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя). Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Синергетика высшего образования Синергетика вищої освіти Кл.слова (ненормовані): природничо-наукові парадигми -- синергетична парадигма -- фаховий розум -- вища фахова освіта -- высшее профессиональное образование -- естественно-научные парадигмы -- синергетическая парадигма -- профессиональный разум -- научные тексты -- наукові тексти -- виды реальности -- типы знаков -- типи знаків -- знаки-слова -- знаки-терміни -- знаки-термины -- знаки-концепти -- знаки-концепты -- математичні знаки -- математические знаки -- лексичний пріоритет -- лексический приоритет -- інтелект -- интеллект Анотація: Розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Утримувачі документа: НБ УИПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Н 14 Набок, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент; Національна академія педагогічних наук України). Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): управління освітою -- якість освіти -- соціальне управління -- управление образованием -- качество образования -- социальное управление -- філософія соціального управління -- философия социального управления -- філософія нестабільності -- философия нестабильности -- поняття "управління" -- понятие "управление" -- державне управління -- государственное управление Анотація: Досліджено філософські засади ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Утримувачі документа: НБ УИПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України). Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 1 рис. Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- філософія освіти -- ноофілософія -- ноосуспільство -- форсайт -- ноотехнології -- высшее образование -- философия образования -- ноофилософия -- ноообщество -- ноотехнологии Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |