Яковлєва, В. А. (кандидат педагогічних наук ; доцент кафедри педагогіки та методики трудового навчання м. Кривий Ріг).
    Інноваційні підходи до професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця з трудового навчання / В. А. Яковлєва // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 18-19 : фото
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- спеціальна освіта -- підготовка вчителів трудового навчання -- методична підготовка фахівця -- трудове навчання -- професійно-педагогічна підготовка -- інновації в освіті -- высшая школа -- специальное образование -- подготовка учителей трудового обучения -- методическая подготовка специалиста -- трудовое обучение -- профессионально-педагогическая подготовка -- инновации в образовании
Анотація: Про інноваційні підходи до забезпечення відповідної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, формування компетентності та конкурентоздатності випускників на ринку праці.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)




    Горяна, Л. Г. (кандидат педагогічних наук, УМОАПН України).
    Сутність формування методичної культури майбутніх учителів / Л. Г. Горяна // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 28-31
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- спеціальна освіта -- підготовка майбутніх вчителів -- поняття культури -- методична культура вчителя -- типи культури -- види культури -- мета культури -- культура безпеки -- высшая школа -- специальное образование -- подготовка будущих учителей -- понятие культуры -- методическая культура учителя -- типы культуры -- виды культуры -- цели культуры -- культура безопасности
Анотація: Вивчена сутність методичної культури і необхідність її формування в майбутніх учителів, аналіз понять культури.


Дод.точки доступу:
Соціологія культури \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)




    Бобрицька, Валентина.
    Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя / В. Бобрицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 52-56 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- професійна підготовка -- здоровий спосіб життя -- рівень готовності майбутніх учителів -- критерії готовності -- досконалий рівень -- базовий рівень -- достатній рівень -- елементарний рівень -- педагогическое образование -- профессиональная подготовка -- здоровый образ жизни -- уровень готовности будущих учителей -- критерии готовности -- совершенный уровень -- базовый уровень -- достаточный уровень -- элементарный уровень
Анотація: Про обгрунтування дослідження критеріїв та рівнів готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети -- історія педагогічної освіти -- історія педагогічних навчальних закладів -- высшее педагогическое образование -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения -- педагогические университеты -- история педагогического образования -- история педагогических учебных заведений
Анотація: Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пелех, Юрій (кандидат педагогічних наук; професор; проректор Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука; м. Рівне).
    Теоретико-методичний аналіз впливу аксіологічної складової на розвиток навчально-змістового компонента системи підготовки майбутніх учителів / Ю. Пелех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-12 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- готовність до професійної діяльності -- майбутні вчителі -- ціннісно-смислова готовність -- навчальні програми -- аксиология -- подготовка учителей -- готовность к профессиональной деятельности -- будущие учителя -- ценностно-смысловая готовность -- учебные программы
Анотація: Розглянуті актуальні питання щодо домінуючої ролі складової у системі підготовки майбутнього педагога до професійної діяльності на сучасному етапі становлення та розвитку педагогічної науки. Сформовано концептуальну структуру ціннісно-смислової сфери особистості. Вказано аксіологічні орієнтири у розвитку особистості майбутнього вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Базильчук, Леонід (викладач кафедри образотворчого мистецтва ы художньо-трудової діяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Організація естетичного сприйняття як психолого-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Л. Базильчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 25-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- вчителя образотворчого мистецтва -- навчально-творча діяльність -- естетичне сприйняття -- психолого-педагогічні умови -- формування декоративно-художнього образу -- профессиональная подготовка учителя -- учителя изобразительного искусства -- учебно-творческая деятельность -- эстетическое восприятие -- психолого-педагогические условия -- формирование декоративно-художественного образа
Анотація: Обгрунтовується організація естетичного сприйняття як психолого-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва на заняттях з художньої кераміки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бойко, А. (доктор педагогічних наук; член-кореспондент АПН України; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. ЕКороленка).
    Науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професіонально-педагогічна підготовка вчителя -- професійна підготовка вчителя -- науково-методичний супровід -- науково-методичне забезпечення -- інтегровані курси -- профессионально-педагогическая подготовка учителя -- профессиональная подготовка учителя -- научно-методическое сопровождение -- научно-методическое обеспечение -- интегрированные курсы
Анотація: Розкривається сутність поняття "науково-методичний супровід" та його складників. На основі авторської концепції обгрунтовується інтегрований курс теорії тв історії педагогіки як базисний у професійно-педагогічній підготовці вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Земцов, Ігор (кандидат філософських наук; завідувач кафедри історії та правознавства РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" м. Ялта).
    Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- критичне мислення -- національна школа -- учителя історії -- способи мислення -- майбутні педагогі -- подготовка учителей -- критическое мышление -- национальная школа -- учителя истории -- способы мышления -- будущие педагоги
Анотація: Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їхньої фахової підготовки, що дає змогу поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення.


Дод.точки доступу:
Скрябіна, Тетяна (кандидат педагогічних наук; в.о. доцента РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" (м. Ялта))
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Доброскок, Ірина (здобувач інституту педагогіки АПН України).
    Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки в процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка спеціалістів -- соціальна педагогіка -- фахова підготовка -- магістри соціальної педагогіки -- подготовка специалистов -- социальная педагогика -- специальная подготовка -- магистры социальной педагогики
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальнї педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки. Розкривається сутність поняття "самостійна робота студентів". Розглядаються її мета, функції та форми, а також особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Доброскок, Ірина (здобувач інституту педагогіки АПН України).
    До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- соціальна педагогіка -- підготовка спеціалістів -- магістри соціальної педагогіки -- соціально-педагогічні працівники -- професійна підготовка -- магістратура -- высшее образование -- социальная педагогика -- подготовка специалистов -- магистры социальной педагогики -- социально-педагогические работники -- профессиональная подготовка -- магистратура
Анотація: Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки в умовах магістратури; обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Петров, Олександр (старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
    Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні теорії -- комунікативна компетентність -- професійна освіта -- лінгвосоціокультурна компетентність -- вчителя іноземних мов -- соціокультурна компетентність -- педагогические теории -- комуникативная компетентность -- профессиональное образование -- лингвосоциокультурная компетентность -- учителя иностранных языков -- социокультурная компетентность
Анотація: Розглянуто теоретичні передумови формування лінгво соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови та етапи становлення цієї проблеми у педагогічній літературі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Грищенко, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри соціальної педагогіки Чернігівського національного педагогічного універсітету імені Т.Г. Шевченка).
    Самоактуалізація - основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація особистості -- самоконтроль -- самоосвіта -- самостійна робота студентів -- саморегуляція -- соціальні педагоги -- самоорганізація -- самоактуализация личности -- самообразование -- самостоятельная работа студентов -- саморегуляция -- социальные педагоги -- самоорганизация
Анотація: Розглянуто складові формування у студентів- майбутніхсоціальних педагогів - готовності до самостійної роботи; наголошується на особливому значенні в цьому процесі самоактуалізації як потреби самовдосконалення, прагнення розвитку і виявлення своїх можливостей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартинюк, Михайло (ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- універсітети -- педагогічна освіта -- педагогічні навчальні заклади -- організація навчання -- методична підготовка студентів -- науковий потенціал ВНЗ -- подготовка учителей -- университеты -- педагогическое образование -- педагогические учебные заведения -- организация обучения -- методическая подготовка студентов -- научный потенциал ВУЗ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Котова, Ліна (кандидат педагогічних наук; лауреат Всеукраїнського конкурсу баянистів-акордионистів (друга премія), в.о. доцента кафедри оркестрових інструментів Мелітопольського державного педагогічного універсітету).
    Технологія підготовки майбутніх учителів музики до публічних виступів / Л. Котова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- публічні виступи -- позитивні емоції -- майбутні учителі музики -- сценічна гра -- репетиційне програвання -- психологічна підготовка -- эмоциональная стойкость -- публичные выступления -- позитивные эмоции -- будущие учителя музыки -- сценическая игра -- репетиционное проигрывание -- психологическая подготовка
Анотація: Виявлено результати комплексного дослідження процесу підготовки майбутніх учителів музики до сценічних виступів. Розглянуто ефективні методи розвитку емоційної стійкості у виконавців під час роботи над музичними творами.


Дод.точки доступу:
Погорєлова , Віта (викладач вищої категорії Мелітопольської дитячої школи мистацтв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кондрашова, Лідія (доктор педагогічних наук; професор).
    Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л Кондрашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 14-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
емоційна домінанта -- інтелектуальний чинник -- гармонізація -- якості педагога -- принцип модульності -- освітній процес -- підготовка майбутніх педагогів -- модернізація підготовки майбутніх педагогів -- эмоциональная доминанта -- интеллектуальные особенности -- гармонизация -- качества педагога -- принцип модульности -- образовательный процесс -- подготовка будущих педагогов -- модернизация подготовки будущих педагогов
Анотація: Розкривається роль емоційної домінанти в професійній підготовці майбутніх педагогів, обгрунтовується необхідність її гармонізації з інтелектуальною складовою навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лобанова, Алла (доктор соціологічних наук; професор; завідувач кафедри соціології та економіки).
    Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дисципліни -- девіантна поведінка підлітків -- майбутні педагоги -- соціологічна освіта -- ціннісні орієнтації студентів -- педагогічна компетентність -- учбові предмети -- соціологія -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- социологические дисциплины -- девиантное поведение подростков -- будущие педагоги -- социологическое образование -- ценностные ориентации студентов -- педагогическая компетентность -- учебные предметы -- социология -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения
Анотація: Обгрунтовано значення соціологічних дисципліну формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів.


Дод.точки доступу:
Кучерявенко, Людмила (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та економіки); Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шарманова, Наталія (кандидат філологічних наук; завідувач навчального відділу, доцент кафедри української мови).
    Етнолінгвістичні студії як засіб формування соціокультурної компетенції майбутнього словесника / Н. Шарманова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
етнолінгвістика -- соціокультурна компетенція -- етнос -- професійна компетенція -- мовнокомунікативна компетенція -- етнолінгвістичні студії -- майбутні словесники -- вчителі-словесники -- этнолингвистика -- социокультурная компетенция -- этнос -- профессиональная компетенция -- языковокультурная компетенция -- этнолингвисические студии -- будущие словесники -- учителя-словесники
Анотація: Розглянуто процес формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя-словесника, провідна роль у якому належить етнолінгвістичним студіям, що вивчають зв'язок мови і культури етносу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Смірнова, Оксана (асистент кафедри історії й правознавства ).
    Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- технологія навчання -- технологияобучения -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- вчителі історії -- учителя истории -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- методологія історії -- методология истории
Анотація: Розкриваються методичні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя історії. Пропонується оновлення педагогічного процесу, введення новацій до традиційної системи освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ільман, Вікторія.
    Деякі асппекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- початкова школа -- начальная школа -- шестилітки -- шестилетки -- учителя початкової школи -- учителя начальной школы -- ігрова діяльність -- игровая деятельность
Анотація: Розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щодо визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сиротіна, Олена (асистент кафедри української, англійської та латинської мов Національного університету біоресурсів та природокористування України; м. Київ).
    Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США / О. Сиротіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 99-125 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- підготовка викладачів -- подготовка преподавателей -- вища школа в США -- высшая школа в США -- викладачи вищої школи -- преподаватели высшей школы -- система підготовки кадрів -- система подготовки кадров -- програми підготовки -- программы подготовки
Анотація: Розкриваються питання підготовки викладачів вищої школи в США. Розглядаються організації та установи, які готують викладачів вищих навчальних закладів.

Перейти к внешнему ресурсу: Дослідження змін у парадигмі
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)