Харченко, Тетяна. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина Организация образования в отдельных зарубежных странах Франція Ам'єн Франция Амьен Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\ |
Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України). Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв)> // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах Организация образования в отдельных зарубежных странах Данія Дания Нідерланди Нидерланды Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\ |
Воронка, Галина (доцент кафедри гуманітарних дисциплін Тернопільського комерційного інституту; кандидат педагогічних наук). Інформаційно - поліграфічне "забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Галина Воронка> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 21 -22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах Организация образования в отдельных зарубежных странах США Велика Британія Кл.слова (ненормовані): статистичний аналіз -- добірка даних -- післядипломна економічна освіта -- последипломное экономическое образование -- магистерские программы -- менеджмент-дисциплины -- академические программы -- учебный процесс -- высшие учебные заведения -- британские ВУЗы -- университеты -- післядипломна економічна освіта -- магістерські програми -- академічні програми -- учбовий процес -- вищщі навчальні заклади -- британські ВНЗ Анотація: Проспекти у британських ВНЗ є зразком мистецького книговидання. Їх дизайн-це результат колективної праці, поєднання зусіль студентів мистециких факультетів університетів, професійних дизайнерів поліграфічних фірм. Дод.точки доступу: Астонський університет \о нем\; Шеффілд Хеллам, університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Воронка, Галина (доцент кафедри гуманітарних дисциплін Тернопільського комерційного інституту; кандидат педагогічних наук). Виробничо-тренувальне працевлаштування студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 23-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах Организация образования в отдельных зарубежных странах Канада Велика Британія Кл.слова (ненормовані): бізнес-школа -- індивідуальне виробниче працевлаштування -- колективне тренувальне працевлаштування -- академічно-організаційні функції -- профорієнтаційна програма -- академічна програма -- бюро технологічно-наукового розвитку -- трудове законодавство Великобританії -- студенти академічних інститутів -- економізовані відносини -- консорціуми -- индивидуальное производственное трудоустройство -- коллективное тренинговое трудоустройство -- академично-организационные функции -- профориентационная программа -- трудовое законодательство Великобритании -- экономизованные отношения Анотація: Відділи працевлаштування (ВП) - це корпоративні елементи у структурі університетів Канади і Великобританії. Навчальний процес у канадських і британських бізнес-школах здійснюється у формі індивідуального виробничого та колективного тренувального працевлаштування, також курсів практично-випробувальних, професійно-тренувальних, виробничо-адаптаційних та емпіричних курсів і курсів інтернатури. Дод.точки доступу: Карлтонський університет \о нем\; Метрополітен, університет \о нем\; Де Монтфорт, університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |