Савченко, Олександра (академік НАПН України). Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / О. Савченко> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 1-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Реформування початкової освіти Реформирование начального образования Кл.слова (ненормовані): коментирование законов -- коментар законів -- якість освіти -- качество образования -- реформування початкової освіти -- реформирование начального образования Анотація: Аналізуються окремі питання і норми Закону України "Тро освіту", які безпосередньо пов’язані з сучасними змінами в початковій школі. Передусім надається аналіз мети освіти, загальних положень закону та статусу початкової освіти. Акцентується увага педагогів до розширення можливостей здобуття якісної освіти учнями з особливими потребами, коментуються права та обов’язки батьків, стандарти освіти тощо. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\2.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Про освіту, Закон України \о произв.\ |
Бех, Іван (академік НАПН України; директор). Компонентна технологія сходження особистості до духовних цінностей / І. Бех> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Моральне виховання Моральное воспитание Кл.слова (ненормовані): виховання духовності -- воспитание духовности -- духовна самооцінка -- духовная самооценка -- духовна самоцінність -- духовная самоценность -- виховні технології -- технологии воспитания -- компонетно-процесуальна технологія -- компонентно-процессуальная технология -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- емоційно-ціннісний компонент -- эмоционально-ценностный компонент -- чинники емоційно-ціннісного компоненту -- факторы эмоционально-ценностного компонента -- компонент довільного імпульсу -- компонент произвольного импульса -- поведінкого-праксичний компонент -- поведенческо-праксичный компонент -- самоціннісний компонент -- самоцинностный компонент Анотація: Розглядається компонетно-процесуальна технологія, реалізація якої передбачає свідоме привласнення вихованцем певної духовної цінності. Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Вперше розкриті умови, за яких вихованець прямуватиме до духовності, не зустрічаючи відкритого зовнішнього тиску. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\3.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Красоткіна, Надія (вчитель; місто Луцьк). Розвиваємо у дітей спостережливість / Н. Красоткіна> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 11-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): природознавство -- природоведение -- естествознание -- дидактичні матеріали -- дидактический материал -- вірші про природу -- стихотворения о природе -- учбові предмети -- учебные предметы Анотація: Аргументується необхідність привертати увагу дітей до живої природи, відовлікаючи їх від віртуальної реальності. Надається дидактичний матеріал у вигляді авторських віршів про природу для розвитку спостережливості у дітей початкової школи. Матеріали рекомендується використовувати на уроках, в бесідах чи у шкільних виховних заходах. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\4.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Сібільова, Алла (методист райметодкабінету відділу освіти). Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Початкова школа Начальная школа Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): українська мова -- украинский язык -- початкова школа -- начальная школа -- 2 клас -- 2 класс -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- самостійна робота на уроках -- самостоятельная работа на уроках Анотація: Надаються приклади завдань з української мови для дітей 2- го класу з різними рівнями здібностей і навчальними можливостями. Завдання сконструйовані таким чином, щоб поєднати навчальний процес усього класу з допомогою учням, які повільніше сприймають матеріал, і постійне удосконалення сильніших учнів. Вправи стосуються роботи з реченнями, словами, що означають назви предметів та словами, що називають ознаки предметів. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\5.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Зданевич, Наталія (вчитель-методист) |
Марченко, Лариса (вчителька). Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Початкова школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): українська мова -- украинский язык -- математика -- літературне читання -- литературное чтение -- стратегії -- стратегии -- сенкан -- метод прес -- метод пресс -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- інтелектуальна карта -- интелектуальная карта -- асоціативний кущ -- асоциативный куст -- порушена послідовність -- нарушенная последовательность -- кубування -- кубирование -- технології критичного мислення -- технологии критического мышления -- приклади вправ -- примеры упражнений Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Чадукова, Оксана (учитель початкових класів вищої категорії; старший вчитель). Узагальнення знань з теми "Іменник" / О. Чадукова> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 22-24. : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): українська мова -- украинский язык -- 2 КЛАС -- 2 КЛАСС -- схеми-опори на уроках -- опорные схемы на уроках -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- розробка уроків -- разработка уроков Анотація: Розкривається досвід впровадження інтегаційного підходу на заняттях в початковій школі. Надається розробка уроку з української мови в 2 класі з використанням схем-опор, які забезпечують підвищення працездатності учнів і енергійний темп уроку. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\7.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Стрюк, Тетяна (учителька). Інтегрований урок у 4 класі (Літературне читання, трудове навчання, предмет "Я у світі") / Т. Стрюк> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- народознавство -- народоведение -- Різдво -- Рождество -- зимові свята -- зимние праздники -- штучні матеріали -- искусственные материалы -- синтепон -- розробка уроків -- разработка уроков -- 4 клас Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 4 класу, який має на меті ознайомити учнів з творчістю письменниці Юлії Смаль, розширити знання дітей про Різдво та удосконалювати навички роботи зі штучними матеріалами. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\8.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Смаль, Юлія \про неї\; Перед Святвечором \о произв.\Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах \о произв.\ |
Ягупа, Ірина (вчитель початкових класів). Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 26-33. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Патріотичне виховання Патриотическое воспитание Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- 1 КЛАС -- 1 КЛАСС -- тематичні тижні -- тематические недели -- українознавство -- украинознавство -- Батьківщина -- Родина -- розробка уроків -- разработка уроков -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание Анотація: Пропонується розробка тематичного тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ"для 1 класу. Надаються розробки тематично інтегрованих занять на кожен день окремо за темою "Я і моя Батьківщина". Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\9.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Владика, Галина (вчитель початкових класів). Урок з природознавства у 1 класі / Г. Владика> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): природознавство -- природоведение -- 1 клас -- 1 класс -- дикі тварини -- дикие животные -- свійські тварини -- домашние животные -- спостережливість -- наблюдательность -- розробка уроків -- разработка уроков Анотація: Надається розробка уроку природознавства у 1 класі за темою "Дикі та свійські тварини". Матеріал побудовано таким чином, щоб ознайомлення дітей з ознаками диких і свійських тварин розвивало спостережливість, увагу. Під час даного заняття школярі мають навчитися бачити користь свійських тварин та дбайливо до них ставитися. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\10.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Нікітенко, Ольга (учитель початкових класів). Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій / О. Нікітенко> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 36-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- квести -- квесты -- основи здоров’я -- основы здоровья -- фізкультура -- физкультура -- здоров’язбережувальні освітні технології -- здоровьясберегающие образовательные технологии -- младшие школьники -- молодші школяри Анотація: Розглянуті особливості впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій на уроках в початковій школі. Акцентовано увагу на важливості формування чотирьох основних складових здоров’я (фізичної, психічної, соціальної та духовної). Надається розробка розважально-інтелектуального квесту "Ми за здоровий спосіб життя", метою якого є виховання любові до фізкультури і спорту, прищеплення прагнення до занять фізкультурою та виховання почуття дружби, колективізму. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\11.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Глушковецька, Лариса (вчитель початкових класів). Презентація проекту: Як потрібно догляти домашніх улюбленців — тварин / Л. Глушковецька> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): шкільні проекти -- школьные проекты -- домашні тварини -- домашние животные -- любов до природи -- любовь к природе -- догляд за тваринами -- уход за животными -- розробка шкільних проектів -- разработка школьных проектов Анотація: Надається розробка шкільного проекту, присвяченого домашнім тваринам, метою якого є ознайомлення школярів з особливостями догляду за ними. Виконуючи творчі завдання, діти добирають інформацію про таких домашніх улюбленців як собаки, кішки, папуги та акваріумні рибки. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\12.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Як потрібно догляти домашніх улюбленців — тварин, проект \о произв.\ |
Кільдій, Тетяна (вчитель початкових класів). Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів / Т. Кільдій> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 44-46. - Зміст: Знайомство з комарами / Т. Кільдій. . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): казка і виховання -- сказка и воспитание -- 1 клас -- 1 класс -- комахи -- насекомые -- авторські казки -- авторские сказки -- комарі -- комары -- навколишній світ -- окружающий мир Анотація: Надаються рекомендації щодо проведення уроку про комах з курсу "Навколишній світ" у 1 класі. Під час заняття використовується авторська казка "Знайомство з комарами", щоб навчити дітей бачити у звичних речах щось незвичайне, розвивати допитливість та спонукати учнів до пізнання навколишнього світу. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\13.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Касперська, Галина (вчитель початкових класів). Українська народна пісня. Телеміст : (Інтегрований урок з музики та літературного читання) / Г. Касперська> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- музичне виховання -- музыкальное воспитание -- літературне читання -- литературное чтение -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- українська народна пісня -- украинская народная песня -- розробка уроків -- разработка уроков Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку за темою "Українська народна пісня як засіб виховання патріотизму в учнів початкової школи", який покликаний розвивати інтерес до усної народної творчості, виховувати розуміння мелодійності, естетичні смаки та патріотичні почуття. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\14.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Мариненко, Ірина (вчитель І категорії). Вишиванка — душа українського народу : Інтегрований урок читання та образотворчого мистецтва / І. Мариненко> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- літературне читання -- литературное чтение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- оберегова символіка -- обереговая символика -- національний одяг -- национальная одежда -- візирунки -- орнаменты -- розробка уроків -- разработка уроков Анотація: Пропонується розробка інтегрованого уроку, який потребує пошукової та творчої роботи учнів. Метою даного уроку є формування уявлення про оберегову символіку у вишиванках, ознайомлення з народними традиціями та звичаями, пов’язаними з вишиванням національного одягу українського народу. Під час уроку планується ознайомлення учнів з твором сучасної української письменниці і дизайнерки Оксани Караванської "Вишиванка", удосконалення уміння аналізувати текст, виділяти головне, робити висновки тощо. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\15.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Караванська, Оксана (письменниця; дизайнерка) \о ней\; Вишиванка \о произв.\ |
Накладова, Майя (вчитель-методист; вчитель початкових класів). Будьмо толерантними : Науково-практична конференція / М. Накладова> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 52-54. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Етичне виховання Этическое воспитание Кл.слова (ненормовані): культура поведінки -- культура поведения -- терпимість -- терпимость -- культура спілкування -- культура общения -- дитячі конференції -- детские конференции -- розробка конференцій -- разработка конференций Анотація: Пропонується розробка науково-практичної дитячої конференції, яка допоможе вчителям початкових класів виробити в учнів навички культури поведінки, спілкування. Метою даної конференції є розяснення поняття толерантності, навчання навичкам толерантної поведінки та розвиток вміння порівнювати, аналізувати, синтезувати. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\17.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Чемерис, Тетяна (вчитель початкових класів). Символи моєї України : (Батьківський урок) / Т. Чемерис> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 57-61. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- семейное воспитание -- державні символи україни -- государственные символы Украины -- народні символи України -- народные символы Украины -- батьківські уроки -- родительские уроки -- розробка батьківських уроків -- разработка рождительских уроков Анотація: Надається розробка батьківського уроку, що призначений для виховання любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до історії, традицій та символіки України. Бесіди, які використані для проведення уроку, покликані виховувати в учнів почуття національної свідомості, повагу до державних символів, патріотизм, розвивати почуття відповідальності до своїх обов’язків перед державою. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\19.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Трачук, Олена. Добра справа для природи / О. Трачук> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 62-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): шкільні проекти -- школьные проекты -- дослідницька діяльність на уроках -- исследовательская деятельность на уроках -- 3 класс -- зимуючі птахи -- зимующие птицы -- розробка творчих проектів -- разработка творческих проектов Анотація: Надається розробка короткочасного творчого проекту для учнів 3 класу задля організації постійної роботи "пташиної ідальні" для зимуючих птахів. Під час проекту планується навчити дітей писати замітку до шкільної газети про допомогу зимуючим птахам. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\21.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Глушковецька, Лариса. Як потрібно доглядати домашніх улюбленців — тварин / Л. Глушковецька> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): домашні тварини -- домашние животные -- школьные проекты -- любов до природи -- любовь к природе -- 1 клас -- творчі проекти -- творческие проекты -- розробка творчих проектів -- разработка творческих проектов Анотація: Надається розробка міжпредметного короткотривалого творчого проекту для учнів 1 класу та їх батьків, присвяченого догляду за домашніми тваринами. Актуальність проекту полягає у вихованні в учнів любові до тварин, інтересу до їхнього походження та у виробленні в учнів умінь і навичок пошукової роботи. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\22.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів). Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо). Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |
Каракоз, Сусанна. Захаренко Олександр (1937-2001) / С. Каракоз> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 4-7. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Системи виховання Системы воспитания Україна Украина Черкаська область Черкасская область Корсунь-Шевченківський район Корсунь-Шевченковский район Сахнівка, село Сахновка, село Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- украинские педагоги -- історія української педагогіки -- история украинской педагогики -- відродження сільських шкіл -- возрождение сельских школ -- авторські школи -- авторские школы -- народні вчителі -- народные учителя -- сільські школи -- сельские школы Анотація: Розглянуто життєвий шлях О. А. Захаренко - славетного українського педагога 20 ст., дослідника педагогічних аспектів духовного відродження сільської школи. Олександр Антонович Захаренко - народний учитель, академік НАПН України, незмінний упродовж кількох десятиліть директор Сахнівської, що на Черкащині, загальноосвітньої школи, яка нині є його Авторською школою. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\4.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2001) \о нем\; Авторська школа О. А. Захаренка \о ней\ |