Ушаков, Денис (професор Міжнародного коледжу Університету Суан Сунандха Ражабхар; м.Бангкок; Таїланд; Dr.).
    Державне регулювання туристичної системи мегаполісу : на прикладі агломерації Бангкок; Таїланд / Д. В. Ушаков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 301-310 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(5ТАЇ)в6 + 65.433(5ТАЇ)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
городской туризм -- міський туризм -- государственное регулирование туризма -- державне регулювання туризму -- мегаполисы -- мегаполіси -- муниципальное управление -- муніципальне управління -- туристическая индустрия -- туристична індустрія
Анотація: Описано проблеми розвитку туристичного потенціалу Бангкоку на основі опитувань зарубіжних та місцевих туристів. Акцент зроблено на найбільш розповсюджених проблемах розвитку міського туризму та функціонування Бангкоку як туристичного центру. Представлено інструменти державного та муніципального рівнів, що використовуються для модернізації туристичної системи міста, зокрема, міське планування, стратегія розвитку транспортної системи мегаполісу, національна та регіональна міграційні політики, державно-приватне співробітництво, інфраструктура, просування тощо.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Фолфірул, Пілія (PhD (економікс); викладач економіки Школи економічних дисциплін; заступник декана Міжнародного коледжу Національного університету управлінських дисциплін; м.Бангкок; Таїланд).
    Чому ми відвідуємо ворожок та платимо їм? [Текст] : Економічне обгрунтування поведінки тайців / П. Фолфірул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 236-246 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(5ТАЇ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
гадалки -- ворожки -- гадание -- ворожіння -- желание платить гадалкам -- бажання сплачувати ворожкам -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальная ментальность -- національна ментальність -- оплата -- позитивное мировоззрение -- позитивний світогляд -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рынок предсказания будущего -- ринок передбачення майбутнього -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- сервиснеая востребованность -- сервісна затребуваність -- сфера услуг -- сфера послуг -- финансовые аспекты -- фінансові аспекти -- экономическое поведение -- економічна поведінка
Анотація: Представлено спробу пояснити, чому люди ходять до ворожок та готові сіиачувати за їхні послуги. Опитування тайських споживачів даних послуг було проведено у Бангкоку, незалежні змінні дослідження поділено на дві групи — пояснюванні попиту та пропозиції. Затребуваність даної послуги та розмір оплати за неї пояснюється переважно параметрами споживачів послуги — вік, прибуток, освіта та сімейний статус. Змінні ж на боці пропозиції (вік та стать нередбачувача) не мають суттєвого впливу на оплату за послугу. Відношення клієнта до послуги та позитивний світогляд мають суттєвий позитивний вплив на затребуваність послуги та її оплату. Спостерігається зворотня залежність між рівнем прибутку та оплатою послуги: з ростом прибутку оплата спочатку також зростає, доки прибуток не виходить на рівень, на якому дана послуга починає втрачати цінність, відповідно починає падати і оплата за неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Фактори, що визначають намір іноземних туристів повернутися до країни [Текст] : за даними опитування у Бангкоку, Таїланд / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 1020-123 : табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5ТАЇ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
гостеприимство -- гостинність -- дружелюбность -- доброзичливість -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- иностранные туристы -- іноземні туристи -- намерение туристов вернуться -- намір туристів повернутися -- удовлетворенность пользователей -- задоволеність споживчів -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторы влияния -- фактори впливу -- ценовая приемлемость -- цінова прийнятність
Анотація: Поставлено за мету визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження – 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані випадковим методом. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що три найбільш значущі фактори для туристів – це гостинність, доброзичливість місцевих та різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори – це транспорт, багатство природи та різноманіття пам’яток. Крім того, за результатами більш детальних інтерв’ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, доброзичливість місцевого населення та різноманіття національної кухні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Тронгсакул , Рунгрот (викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март

   Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- гостиницы -- готелі -- имидж -- імідж -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международный туризм -- міжнародний туризм -- месторасположение отеля -- місцерозташування готелю -- питание -- харчування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристы -- теристи -- ценовые факторы -- цінові фактори -- SPSS -- спеціалізоване програмне забезпечення -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Зроблено спробу оцінити фактори, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- -- ценовые факторы -- цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\




    Петринка, Людмила.
    Географічні рекорди Землі Ч.2 [текст] / Л. Петринка. Чудодійний пропелер, або секрети виготовлення бозо-бозо [текст] : турнір юних фізиків / П. Пшенічка. Досліджуємо лампочки [текст] / А. Шарий. Як заробити мільйони на власних помилках [текст] : історія речей / І. Корч. повітряні корені та рослини- амфібії[текст] : як вони дихають / О. Крижановська. Яблуня лісова [текст] : біблійні рослини / М. Надрага. Канюк звичайний птах 2017 року [текст] : птахи України / А. Бокотей. "Покритонасінні" за картинами Катерини Білокур [текст] : кросворд / Л.М. Фаль. Географічні рекорди Землі Ч.2 [текст] : наша планета / Л. Петринка. Карликові планети [текст] / О. Шевчук. Мудрий "Колосок" [текст] : вікторина-завдання : наша планета / В. Соболь ; Л. Петринка*****#920: NJ // Колосок. - 2017. - № 4. - С. 30-31 : фото.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: География материков и океанов
   Географія материків і океанів

   Америка
    Тихий океан

    Северный полюс

    Южный полюс

    Марианская впадина

    Кольский полуостров

    Бангкок

    Лофонтенские острва

Кл.слова (ненормовані):
географічні відкриття -- географические открытия -- експедиції -- экспедиции -- мандрівники -- путешественники -- картографи -- картографы -- свердловини -- свердловины -- географические названия -- географічні назви -- першопроходці -- первопроходцы -- письменники-фантасти -- писатели-фантасты -- населеніи пункти -- населенные пункты -- річки -- реки -- вершини -- вершины
Анотація: Продовжуємо подорож найцікавішими місцями нашої планети. Цього разу розповідь про найглибші та найвищі місця землі, про найкумедніші короткі та довгі назви населених пунктів, про цікаві факти з історії мандрівників та відкриттів, що закарбувалися у назвах географічнмх об’єктів та ще про багато цікавого.


Дод.точки доступу:
Пшенічка, Пауль; Шарий, Андрій; Корч, Ігор; Крижановська, Олена; Надрага, Марія; Бокотей, Андрій; Фаль, Леся Михайлівна; Шевчук, Олександр; Соболь, Валерій; Колумб, Христофор (мореплаватель ; 1451-1506) \о нем\; Магеллан, Фернан (порт. мореплаватель ; 1480-1521) \о нем\; Дрейк, Френсис (англ. мореплаватель ; 1540-1596) \о нем\; Кук, Джеймс (мореплаватель и картограф) \о нем\; Амундсен, Руаль (норвежский мореплаватель ; 1872-1928) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЦБ (05.05.2017р. Інв./ОК 4 (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1