31
   Л 93


    Перерва, К. М.
    The games that teachers play / К. М. Перерва // Людина і світова глобалізація: перспективи та межі розвитку : тези Міжнародної наукової конференції (22-23.11.2012) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012. - P73-74
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- ігри -- іноземні мови -- лінгвістика -- лексикологія -- праці ДІІТу -- КІМ -- преподаватели -- игры -- иностранные языки -- лингвистика -- лексикология -- труды ДИИТа


Дод.точки доступу:
Перерва, Е. М.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Bohdan, Zh. (кандидат психологічних наук; доцент; Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”).
    Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher technical educational establishment / Zh. Bohdan // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - P78-84. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- професійна діяльність -- задоволеність діяльністю -- професійне вигарання -- викладачі технічних спеціальностей -- высшие учебные заведения -- профессиональная деятельность -- удовлетворенность деятельностью -- профессиональное выгорание -- преподаватели технических специальностей -- зниження задоволеності професійною діяльністю -- снижение удовлетворения профессиональной деятельностью
Анотація: Присвячено проблемі професійного вигорання викладачів технічних спеціальностей вищого навчального закладу. Отримані результати емпіричного дослідження можуть інтерпретуватися як зниження задоволеності професійною діяльністю за трьома незалежними характеристиками матеріальної задоволеності, інтелектуальної задоволеності і задоволеності фізичним самопочуттям. Було виведено загальний показник задоволеності професійною діяльністю викладачів технічних спеціальностей вищого навчального закладу, який розташований в негативній зоні.





    Бобриков, Валерий Николаевич (доктор педагогических наук ; профессор).
    Развитие профессионально-педагогической мобильности преподавателей гуманитарного цикла [Текст] = The development of the professional-pedagogical mobility of the teachers of humanities : (на примере кафедры "Государственное и муниципальное управление") / В. Н. Бобриков, Н. Н. Равочкин // Философия образования. - 2015. - № 1 (58). - С. 136-146. - Библиогр.: с. 144 (8 назв.). - Реф. на рус. и англ. яз.: с. 136-138. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1811-0916
ДРНТІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Образование. Педагогика
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
личность педагога -- мобильность -- профессионально-педагогическая мобильность -- системы образования
Анотація: Представлена содержательная характеристика категории "профессионально-педагогическая мобильность".


Дод.точки доступу:
Равочкин, Никита Николаевич (аспирант); Кузбасский государственный технический университет им. Т. Ф. ГорбачеваКафедра Государственного и муниципального управления Кузбасского государственного технического университета им. Т. Ф. Горбачева
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Tomashevska, M. O.
    The organization andthe analysis of the research results of preparation of future lecturers of pedagogical disciplines to professional interaction by means of interactive learningtechnologies / M. O. Tomashevska // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2019. - Вип. 6 (93): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - P254-262. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
stage -- етап -- professional training -- професійна підготовка -- future teachers of pedagogical disciplines -- майбутні викладачі педагогічних дисциплін -- students -- студенти -- experiment -- експеримент -- components -- компоненти -- levels -- рівні -- pedagogical conditions -- педагогічні умови


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Roganova, M. V.
    Formation of research competence of future higher school teachers in the process ofprofessional training / M. V. Roganova, O. I. Chaika, S. S. Rashydova // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - Вип. 1 (100): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - P175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
teacher of higher education -- викладач вищої школи -- research competence -- науково-дослідницька компетентність -- structure of research competence -- структура науково-дослідницької компетентності -- components of research competence -- компоненти науково-дослідницької компетентності -- pedagogical conditions -- педагогічні умови


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Chaika, O. I.; Rashydova, S. S.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Український державний університет науки і технологій

    Kolesnykova, T. O. (канд. наук із соц. комун., ст. наук. співроб.).
    Descartes on Open Knowledge and Human Perfection / T. O. Kolesnykova, A. M. Malivskyi // Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т науки і технологій. - Дніпро, 2022. - Вип. 22: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P14-25. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/271318/266892. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/16254. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Вища освіта

   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
Descartes -- Декарт -- open knowledge -- відкриті знання -- open education -- відкрита освіта -- universities -- університети -- university libraries -- університетські бібліотеки -- teachers -- викладачі -- intellectual volunteering -- інтелектуальне волонтерство -- improvement of human nature -- вдосконалення природи людини -- праці УДУНТу -- БІБЛ -- КФУ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Malivskyi, A. M. (д-р філос. наук, проф.); Український державний університет науки і технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   02
   U 55


    Bilous, V. S.
    The role of the library in the formation of inclusive competence of future teachers: relevance, directions, experience / V. S. Bilous, L. S. Brovchak // University Library at a new Stage of Social Communicanions Development : Conference Proceedings / Dnipro National University of Railway Transport named after Acad. V. Lazaryan. - Dnipro : Dnipro National University of Railway Transport named after Acad. V. Lazaryan, 2020. - № V (2020). - P77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК


Дод.точки доступу:
Kolesnykova, Tetiana \ed.\; Brovchak, L. S.; Dnipro National University of Railway Transport named after Acad. V. Lazaryan
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)