Hodoskina, О. A.
    Place of Transport in the Sales Policy of the Industrial Enterprise / О. A. Hodoskina, О. Y. Moiseienkova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : науковий журнал; виходить 6 разів на рік; заснований у серпні 2003 р. / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2021. - № 4 (94). - P5-11 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/246344/244746. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/13552. - Зміст
УДК
Рубрики: Транспорт
   Збут продукції

   Сбыт продукции

Кл.слова (ненормовані):
transport -- транспорт -- sales policy -- збутова політика -- industrial enterprise -- промислове підприємство -- consumer -- споживач -- products -- продукція -- Republic of Belar -- республіка Білорусь

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Пічугов, С. О. \ред.\; Пичугов, С. А.; Moiseienkova, О. Y.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Шифр: Е634638/2019/2 (28)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2 (28)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна, С. А. Щербініна. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Плахотнікова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнікова, О. В. Литвинова. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Pariy, L. V. Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. : il., a-tabl.
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко, О. О. Ільїн, С. В. Прокопов. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко, Т. В. Капелюшна, О. О. Лобань. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників - ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко, А. О. Макаренко. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна, О. М. Згурська. - С.88-96. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Сунцзе Ху. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька, Н. О. Марценюк. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)




    Pariy, L. V.
    Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 2 (28). - P58-65 : il., a-tabl. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2151/2051. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Сільське господарство
   Сельское хозяйство

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
consumer preferences -- споживчі уподобання -- cheese market -- сирний ринок -- consumers -- споживачі -- business -- бізнес -- consumer value -- споживча цінність -- market segmentation -- сегментація ринку

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)