Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad). Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Реклама в средствах массовой информации Реклама в засобах масової інформації Кл.слова (ненормовані): кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy. Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики. Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зыков, Е. Интернет на большом экране или как сделать телевизор умнее / Е. Зыков> // Hi-Tech PRO. - 2013. - № 3/4. - С. 28-31 : фот.цв.
Інтернет Кл.слова (ненормовані): интернет-провайдеры -- телевидение -- Smart-TV -- интернет-сервисы -- інтернет-провайдери -- телебачення -- інтернет-сервіси Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Принципиальная схема телевизора Horizont 14KO2V (телевизионное шасси TV2KM)> // Радиоаматор. - 2013. - № 11. - С. 28-29. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Телевизионная техника Кл.слова (ненормовані): телевизоры Горизонт -- телевізори Горизонт -- телевизионная техника -- телевізійна техніка -- телевизионные шасси -- телевізійні шасі Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Dvorianyn, P. Structure of news messages as a tool of communication / P. Dvorianyn> // Вісник / Львів. політехн. - Львів, 2019. - Вип. 3. Журналістські науки. - P136-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Телевидение Преса Пресса Кл.слова (ненормовані): news -- новини -- TV -- телебачення -- identity -- ідентичність -- values -- цінності -- audience -- аудиторія -- recipient -- реципієнт -- content -- контент -- correspondent -- кореспондент -- fact -- факт -- message -- повідомлення Дод.точки доступу: Чухрай, Н. І. \ред.\; Львівська політехніка(Львів) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Львівська політехніка (Л.) Kitsa, М. Typical language mistakes on the ukrainian TV channels / М. Kitsa, А. Nechypir> // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2020. - Вип. 4.: Журналістські науки. - P211-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Телевидение Інформаційні технології Информационные технологии Кл.слова (ненормовані): language -- мова -- mistake -- помилка -- channel -- канал -- program -- програма -- audience -- аудиторія Дод.точки доступу: Nechypir, А.; Львівська політехніка(Л.) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |