Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України). Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007 : рішення колегії міністерства освіти і науки України / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 96-97
Школознавство Образование. Педагогика Школоведение Україна Кл.слова (ненормовані): міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественнонаучно-математическое образование Анотація: Поданий текст документу "Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007". Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Єресько, О. (директор департементу). Доповідна записка про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007 / О. Єресько> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 98-109 : табл., рис.
Школознавство, 2007 р. Образование. Педагогика Школоведение Україна Кл.слова (ненормовані): доповідні записки -- міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- зарубіжний досвід -- докладная записка -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественно-математическое образование -- зарубежный опыт Анотація: Подано текст доповідної записки про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Хаврикіна, Ксенія (директор). Фінські секрети якісної освіти / К. Хаврикіна, М. Пристінська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 16-17 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Фінляндія Финляндия Кл.слова (ненормовані): педагогіка у світі -- якість освіти -- фінська освіта -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- здоров'я малят -- сенсорні тренажери -- настільні ігри -- індивідуальне навчання -- педагогика в мире -- качество образования -- финская школа -- школьное образование -- дошкольное образование -- здоровье детей -- сенсорные тренажеры -- настольные игры -- индивидуальное обучение -- міжнародні дослідження -- международные исследования Анотація: Розглянуто систему організації фінської освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\5.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Пристінська, Марина (заступник директора); Центр іноваційної освіти \про нього\TIMSS, міжнародне дослідження якості освіти \о произв.\; PISA, міжнародне дослідження якості освіти \о произв.\ |
Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов). Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні екзамени -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- международные тестирования -- порівняння тестів -- сравнение тестов -- міжнародні педагогічні вимірювання -- международные педагогические измерения -- дослідження якості читання -- исследование качества чтения -- початкова школа -- начальная школа -- вимірювання знань з математики -- измерение знаний по математике -- готовність до життя - ХХІ -- готовность к жизни - ХХІ -- PIRLS -- TIMSS -- PISA Анотація: Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA. |