Луговий, В. І. (доктор педагогічних наук: професор).
    Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 32-40. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- качество образования -- мировой опыт -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- програма PISA -- программа PISA -- рейтинг "Таймс" -- рейтинг "Шанхайский" -- рейтинг вузів -- рейтинг вузов -- світовий досвід -- середня освіта -- среднее образование -- якість освіти
Анотація: Проаналізовано основні світові підходи до оцінювання якості середньої і вищої освіти: зовнішній об'єктивний та внутрішній суб'єктивний (суб'єктивне опитування, самооцінка суб'єкта). Порівняно системні за міжнародною програмою оцінювання успішності уч нів PISA та за національними опитуваннями щодо задоволення якістю освіти для 59 країн. Досліджено також якість вищої освіти у 40 країнах на підставі її оцінювання за міжнародними університетськими рейтингами - "Шанхайський", "Таймс" та ін.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")




    Хаврикіна, Ксенія (директор).
    Фінські секрети якісної освіти / К. Хаврикіна, М. Пристінська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 16-17 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Фінляндія
    Финляндия

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка у світі -- якість освіти -- фінська освіта -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- здоров'я малят -- сенсорні тренажери -- настільні ігри -- індивідуальне навчання -- педагогика в мире -- качество образования -- финская школа -- школьное образование -- дошкольное образование -- здоровье детей -- сенсорные тренажеры -- настольные игры -- индивидуальное обучение -- міжнародні дослідження -- международные исследования
Анотація: Розглянуто систему організації фінської освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Пристінська, Марина (заступник директора); Центр іноваційної освіти \про нього\TIMSS, міжнародне дослідження якості освіти \о произв.\; PISA, міжнародне дослідження якості освіти \о произв.\




    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні екзамени -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- международные тестирования -- порівняння тестів -- сравнение тестов -- міжнародні педагогічні вимірювання -- международные педагогические измерения -- дослідження якості читання -- исследование качества чтения -- початкова школа -- начальная школа -- вимірювання знань з математики -- измерение знаний по математике -- готовність до життя - ХХІ -- готовность к жизни - ХХІ -- PIRLS -- TIMSS -- PISA
Анотація: Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA.





    Мегега, Г. Б.
    Проблемные вопросы тестирования и стандартизация в образовании: современные ориентиры перестройки философии мышления и практики вхождения Украины в систему международного оценивания PISA-2018 / Г. Б. Мегега // Грані. - 2017. - № 5. - С. 35-41. - Литература : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
международные стандарты образования -- міжнародні стандарти освіти -- образовательные рейтинги -- освітні рейтинги -- оценивание знаний -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання знань -- стандартизация образования -- стандартизація освіти -- тестирование -- тестування -- системи міжнародного оцінювання -- системы международного оценивания
Анотація: Автор показывает соотношение между умениями, которые измеряются исследованиями PISA (программа международного оценивания знаний учащихся) и экономическим ростом стран мира.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_5\6.pdf

Дод.точки доступу:
PISA, міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів у сфері функціональної грамотності \о произв.\; Міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів у сфері функціональної грамотності "PISA" \о произв.\




    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 78-83 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні іспити -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- междуанродное тестирование -- PISA -- якість освіти -- качество образования -- тестування якості освіти -- тестирование качества образования
Анотація: Проаналізовано причини розширення цілей дослідження систем освіти та вимірювань якості їх діяльності далеко поза національні межі. Викладено головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів з багатьох країн світу. Головну увагу звернуто на виміри PISA, зокрема, вміння читати, розуміти і використовувати тексти, а також комплексно вимірювання "готовності до життя -ХХІ" учнів 15 років.