Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов). Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні екзамени -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- международные тестирования -- порівняння тестів -- сравнение тестов -- міжнародні педагогічні вимірювання -- международные педагогические измерения -- дослідження якості читання -- исследование качества чтения -- початкова школа -- начальная школа -- вимірювання знань з математики -- измерение знаний по математике -- готовність до життя - ХХІ -- готовность к жизни - ХХІ -- PIRLS -- TIMSS -- PISA Анотація: Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA. |