Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.